Geçtiğimiz yıl yaklaşık 9 milyar lira cironun yapıldığı 14 Şubat Sevgililer Günü'ne perakende şirketleri yüksek ciro hedefleriyle girdi. Çeşitli kampanya ve indirimlerin yapıldığı gün Çarşamba gününe denk gelince 10 gün sürecek Sevgililer Günü alışverişleri sektöre de nefes aldıracak. Türkiye Esnaf ve Sanatkarlar Konfederasyonu Başkanı Bendevi Palandöken, bu yıl yaklaşık 10 milyar liralık bir ciro beklediklerini söyledi. 14 Şubat Sevgililer Günü'nün geleneksel hediyeleşme gününe dönüştüğünü ifade eden Palandöken, "Yarıyıl tatili dönüşü esnafa da can suyu olacak" dedi. Tekstil, aksesuvar, iç giyim ve teknoloji markaları cirolarında ortalama yüzde 30 artış öngörürken e-ticaret siteleri ise normal bir aya göre en az iki katı alışveriş cirosu öngördüklerini ifade etti.