Çiftlerin gözdesi çiçek ve tektaş

Çiftlerin heyecanla beklediği 14 Şubat Sevgililer Günü için geri sayım başladı. Bu özel günün öncesinde alışveriş siteleri ve mağazalar birbirinden özel kampanyalar düzenledi. Yapılan araştırmalara göre hediye almak isteyenler tercihlerini pırlanta yüzük, kolye, çiçek, kol saati ve telefondan yana kullanıyor. Ayrılan bütçe ise farklılık gösteriyor.

SATIŞLAR ARTIYOR

Her yıl Şubat ayının ikinci haftası kutlanan Sevgililer Günü için şimdiden planlar yapılıyor. Kimi çiftler birbirlerine pahalı hediyeler almayı, kimileri de baş başa akşam yemeği yemeyi tercih ediyor. Uzmanlar çiçek ve tektaş başta olmak üzere hazır giyim, teknoloji ürünleri ve restoran cirolarında yüzde yüze varan oranlarda artış beklendiğini söyledi. Özellikle çiçek ve mücevher ile yeme içme sektöründe ciroların zirve yapacağı tahmin ediliyor.
Birleşmiş Markalar Derneği Başkanı Sinan Öncel, Sevgililer Günü'nün organize perakendeye bu yıl 250 milyon liralık bir katkı sunmasını öngördüklerini ifade etti. Uzmanlar, indirimlerin hediye seçerken karar vermeyi kolaylaştırdığını belirtiyorlar.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.