Yalçın Küçükdamar

Ümitler tükendi

Bırakın dün oynanan futbolu, Ankaragücü ile Bucaspor'un ismini 2. Lig'e yakıştıramıyor insan... Konuk Ankaragücü bir efsane. Beşiktaş'tan (1903) sonra kurulmuş (1904) ikinci Türk Kulübü. İzmir'in gözdesi, Bucaspor. 1928'de spora hizmete başlamış, daha öncesi gayrıfedere olarak daha eskilere dayanıyor. Zaman tüneline girdim, Ankaragücü'nün kaleci Baskın'lı, Köksal'lı kadrosuyla üç büyükleri titrettiği, 1980'de Trabzonspor'u yenerek Cumhurbaşkanlığı Kupası Şampiyonu olduğu devirleri anımsadım. Bucaspor'un Süper Lig'i renklendirdiği zamanları da. Buca gibi köklü camia düşünmeli, "Acaba biz ne yanlış yaptık da şimdi 2. Ligde yaşam mücadelesi veriyoruz" diye. İzmir ekibi geçtiğimiz hafta teknik kadroda bir değişiklik yapmış ve Gümüşhanespor'u da kendi evinde 4-0 gibi net bir skorla devirmişti. Ümitlenmiştik. Ama nerede. Dünkü maç tam manasıyla bir fiyasko idi. Bucaspor, bu ligin üzerinde bir kadroya sahip Ankaragücü karşısında tel tel döküldü. Bu maçla bana göre Bucaspor hedeften de saptı. Fırtına, bundan sonraki maçlarda ligde kalma mücadelesi içinde olacak gibi görünüyor. Taraftarlar bölünmüş, takımın kapasitesi de bu olunca, Buca'nın makus talihi böyle oluyor maalesef. Bilmem anlatabildim mi !.
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.
X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.