• BUGÜNKÜ YENİ ASIR

Aşk adasında nikah tazeledik

ali.kocatepe@yeniasir.com.tr Tüm yazıları
Giriş Tarihi: 30.05.2010, 00:00
Geçen hafta sonu çok keyifli geçen bir Eskişehir seyahatimiz oldu. Şehr-i Aşk adasının açılışına davetliydik. Cumartesi sabahı Haydarpaşa Garı'ndan özel bir trenle hareket ettik ve dört saat sonra Eskişehir'e vardık. Kimler yoktu ki özel trende...
Davetlilerin çoğu sevgileriyle Türkiye'ye örnek olmuş çiftlerdi. Ve Aysun'la ben de o çiftler arasındaydık. Bu yıl bizim 25'inci evlilik yılımız. Niyetimiz 2010 boyunca gümüş yılı kutlamak. Konserlerle başladık, Eskişehir'de nikah tazeleyerek devam ettik. Aslında nikah tazeleme sürpriz oldu...
Porsuk Çayı üzerindeki aşk adasının açılışında Büyükşehir Belediye Başkanı Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen yedi çiftin nikahlarını tazeledi. Nevra- Metin Serezli, Suzan- Aydın Boysan, Gül- Ekrem Bora, Suna- Erol Keskin, Gülsen Tuncer- Engin Ayça ve Nedret Güvenç- Okan Bilgütay'la birlikte biz de 25 yıl sonra nikah masasında şahitlerin huzurunda Büyükerşen'e gönülden "Evet" dedik...
Aşk adasında hazırlanan kütüklere adlarımızı yazdık, plaketlerimizi çaktık. Sonra Porsuk Çayı'nda gondollarla gezdik.
Odun Pazarı'ndaki evleri restore ederek harika bir nostalji oteli yaratan Büyükerşen Cumartesi gecesi konuklarını bu Babüssade Oteli'nin restoranında ağırladı. Yukarda saydıklarımın dışında Haldun Dormen, Göksel Kortay, Mustafa Alabora, Osman Şengezer, Ebru Cündübeyoğlu ve eşi, tiyatrocu çift Ayça Bingöl ve eşi Ali, Levent Üzümcü ve eşi, Mehmet Ali Alabora ve eşi, dizi oyuncusu, Aşk-ı Memnu'nun Peyker'i Nur Aysan ve eşi Murat Aysan, Vahide ve Altan Gördüm, İskender Paydaş ve eşi, Gökhan Kırdar ve eşi yemekte bir araya geldik. Sonra da ver elini Sheakspir... Burası Eskişehir'in en rağbet edilen cafe barı. Bayern Münih- Inter finalinin son 10 dakikasını orada seyrettim. Keyifli sohbetlerle noktaladık geceyi...
Pazar sabahı dört başı mamur bir kahvaltı ile Kent Park'ta başladı. Ardından Büyükerşen'in balmumu heykel atölyesine gittik. Geçen yıl Aysun'la benim masklarımızı almıştı. Balmumu heykellerimizin başları bitmiş. Yakında gövdelerimiz de bitecek. Bizden elbise istemişlerdi. Aysun ayakkabısıyla birlikte iki tuvalet götürdü, ben de bir takım elbise. Büyükerşen Ekim-Kasım gibi müzeyi açacaklarını söyledi. Gördüklerim arasında beni en çok etkileyen heykeller şimdilik Süleyman Demirel ve Haldun Dormen'inki...

KUŞADASINA GELİYORUZ
Perşembe günü Kuşadası'na geliyoruz. Cumartesi akşamı yapılacak Altın Güvercin Müzik Yarışması'na. Kral TV'nin canlı yayınlayacağı yarışmayı Aysun'la birlikte sunacağız. Haziran'ın 12'sinde de İzmir'de Göztepe Parkı'nda konserimiz olacak. Bu defaki konseptimiz: "Şiirler Şarkı Söyler"... Haziran sonunda bir de Manisa konserimiz var. Geçenlerde şarkısını yazıp bestelediğim Celal Bayar Üniversitesi'nde... İzmir'li ve Ege'li dostlarla bol bol hasret giderebileceğiz...
Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.