• BUGÜNKÜ YENİ ASIR
    CHF 3,8608
    JPY 3,8608
BESİM KAZADO

İzmir'i ve sevdiklerimi çok özlemişim

besim.kazado@yeniasir.com.tr Tüm yazıları
Giriş Tarihi: 24.11.2013, 00:00

İyi pazarlar... Evim evim güzel evim... İzmir'ime döndüm. 19 günlük muhteşem bir NY seyahatinden sonra (ki önümüzdeki hafta içinde size anlatacağım dolu dolu) yeniden İzmir'deyim. Dolu dolu başladı dönüş günleri.
Uzun yıllardır birbirimizi çok sevdiğimiz Yüksel'in (Uzel) kızı Arzu'mun sürpriz geldiği İzmir'de 1 saat için bile olsa hasret giderdik. Şu facebook gibi tüm icatlarla ilgilenmez, hatta ilgilenenlere kızardım. Hep dediğim gibi hiçbir konuda kesin kararlar vermemeli baştan. Arzu ile bile facebook ve benzeri icatlar sayesinde görüşebildik.
Aynen NY'ta iken en az 10 arkadaşımla yine face veya foursquare sayesinde görüştük. Bahar gibi idi gittiğim gün NY, yağmur yağdı, hava soğudu hatta kar bile yağdı bir sabah ardından tekrar bahar havasına döndü. Fatih'le (Ürek) süper 2 gece yaşadık, inanılmaz gösterilere, çok sevdiklerimle çok güzel yerlere gittim. Hepsini sizinle en yakında paylaşacağım.

HAYIRLI OLSUN ZİYARETİ
Gelelim tekrar güzel İzmir'ımıze. Benim vazgeçilmez birbirinden değerli İzmir'li hanımlardan meydana gelen süper grubumuzda geçmiş günlerde yaşgünleri aramızda kutlanamayan 3 kişinin kutlamasını yaptık. Son günlerde yoğun çalışmalar, ödül törenleri (Altın Kelebek ödülü başta) ile dopdolu olan Aynur Tartan ki İstanbul'dan son dakikada yakalayabildiği uçak sayesinde yemeğe, ancak yemek ortasında o da İstanbul'dan gelebilen Fransa'nın İzmir Fahri Konsolusu Zeliha Toprak'ın kızı Yasemin'in ve de benim geçmiş doğum günlerimizi bir arada kutladık grubun üyelerinden Ayşe Akın'ın yeni muhteşem evinde.
Tabii ki bu yeni ev ziyareti de oldu. Hayırlısı ile otursun Ayşe. Evin güzelliğine uyan süper bir mönü ile ağarladı bizi. Pakize Sükan ve Defne Atakan'ın seçtiği birbirinden zarif armağanlar, Ayça Dikmen, Berna Kumaş Sipahi, Zeliha Toprak ve Şebnem Bursalı ile süper bir gece geçirdik süper evde. Berna Noyaner'in yokluğu hissedilerek.

HOŞGELDİN HAKAN ELYABAN
Cuma günü benim moda dünyasına ilk girdiğimde ortağım olan, kardeş kadar sevdiğim, başta Ajda Pekkan İstanbul elitlerinin tek adreslerinden modacı Hakan Elyaban'ın artık yaşam için doğduğu yer İzmir'i seçmesinden sonra ilk olarak buluşup müşterek dostumuz Aysel (Uysaler) ile hasret giderdik veeee İzmir'e hoş geldim yemekleri yedik.
Hakan'ın Çeşme'de rahat duracağını pek sanmıyorum. Mutlak moda dalında bir uğraşı çıkarır diyorum buralarda. Hoş geldin Hakan...

EBRU GÜNDEŞ'İ DİNLEYECEĞİM
Cuma gecesi ise Fransız Konsoluğunda verilen davete katıldık Şebnem Bursalı, Aynur Tartan Defne Atakan, Ayşe Akın ve ev sahibesi Zeliha Toprak'la bir gece sonra tekrar hasret giderdik.
Geçenlerde de yazmıştım. Son günlerde 'O Ses Türkiye'deki performansı ile çok takdir ettiğim Ebru Gündeş'i seyretmeye Kaya Oteli'ne gitmek üzereyim. Hafta başı İzmir günlerine devam etmek ve NY hatıralarını anmak üzere harika bir pazar ve yeni bir hafta diliyorum.

Yasal Uyarı: Yayınlanan köşe yazısı/haberin tüm hakları Turkuvaz Medya Grubu’na aittir. Kaynak gösterilse veya habere aktif link verilse dahi köşe yazısı/haberin tamamı ya da bir bölümü kesinlikle kullanılamaz.
Ayrıntılar için lütfen tıklayın.