Keskinoğlu, yüzde 36 büyümeyi hedefliyor

İngiliz Brand Finance tarafından hazırlanan "Türkiye'nin en değerli markaları" araştırmasında geçen yıla göre 46 basamak yükselen şirket 39'uncu sıraya yerleşti

ALİ FİLİZKAN - KENAN MOLLA (MANİSA)
Gıda sektöründe 46 yıldır faaliyet gösteren Keskinoğlu Şirketler Grubu, 2008 yılındaki yüzde 25'lik büyüme sürecini 2009'da da istikrarlı bir şekilde devam ettirerek uluslararası pazardaki iddiasını artırırken ulusal pazarda da önemli gelişmelere imza atmayı hedefliyor.
Dünyanın önde gelen İngiliz marka değerlendirme şirketi Brand Finance tarafından hazırlanan "Türkiye'nin en değerli markaları" araştırması sıralamasında geçen yıla göre 46 basamak daha yükselen şirketlerinin 39'uncu sıraya yerleştiğini belirten Keskinoğlu Şirketler Grubu Pazarlama Grup Başkanı Keskin Keskinoğlu, "Şirketimiz geçen yıl 46.4 milyon dolar olan marka değerini yüzde 145 oranında artırdı ve 113 milyon dolar ile tavukçuluk sektörünün de en değerli markası oldu. Ayrıca İstanbul Sanayi Odası (İSO) tarafından hazırlanan 'Türkiye'nin 500 Büyük Sanayi Kuruluşu 2008 Yılı Raporu'na göre bir önceki yıla oranla 19 basamak daha yükselerek 140'ıncı sırada yerini aldı. Keskinoğlu, 2009'da teknoloji yatırımları, makine ve ekipmanlar ile üretim kapasitesi artışı için yılsonuna kadar toplam 35 milyon TL yatırım yapmayı hedefliyor" dedi.
PAZAR PAYI

Keskinoğlu Şirketler Grubu'nun yıl sonuna kadar 750 milyon adede yükselteceği yıllık yumurta üretimini 2010'da 850 milyon adede, yüzde 64 olan ambalajlı yumurta pazar payını da bu yıl sonuna kadar yüzde 67'ye yükseltmeyi hedeflediğini anlatan Keskinoğlu, Türk tüketicisini 2000'li yıllarda nitelikli yumurtayla tanıştırdıklarını hatırlatarak, yüzde 85 olan özellikli yumurta pazar payını da yüzde 86'ya yükseltmeyi amaçladıklarını da kaydetti. 2010 yılında günlük üretim kapasitesini 3 milyon 400 bin adede yükselteceklerini kaydeden Keskin Keskinoğlu, geçen yıl 1 milyon 200 bin euro yatırımla yumurta tasnif makinesi ithal ettiklerini, bunu Türkiye'de kullanan ilk ve tek marka olduklarını söyledi.
YATIRIM TEKNOLOJİYE
Kesim kapasitesi yükseltildi
Keskinoğlu Grubu'nun, 2008 yılında 16 bin metre kare kapalı alan üzerinde kurdukları yeni üretim tesisiyle yıllık 30 bin ton ileri işlem görmüş piliç eti ürünü ürettiklerini belirten Keskin Keskinoğlu, "Pratik Lezzetler" ürün gamına 120 çeşit ürünü aldıklarını söyledi. Keskinoğlu, "Pazara sürdüğümüz en önemli ürünlerimizden biri de organik yumurta. Sağlığın daha önem arzettiği günümüzde organik yumurtanın bütün dünyada ilgi göreceğine inanıyorum" dedi.
Akhisar'daki tesislerine entegre yeni bir kesimhane ekleyen Keskinoğlu, günlük kesim kapasitesini 300 bin adede yükseltti. Tüm kesim sürecinin tamamen el değmeden gerçekleştiği yeni tesiste, tüm piliçler "X Ray" cihazından geçiriliyor ve kırığı, eziği olanlar bu teknolojiyle ayrılıyor.
ZEYTİNYAĞINDA DA İDDİALI
Ravika, 35 farklı ülkeye ihraç ediliyor
Soğuk sıkım üretim farkıyla ulusal ve uluslararası pazarda özel bir yer edinen Ravika Zeytinyağı, Türkiye'deki pazar payını yüzde 5'a yükselirken, 35 farklı ülkeye ihracat yapıyor. Ravika, dört yılda Türkiye'deki büyük zincir marketlerin yanı sıra dünya üzerindeki gurme mağazalar ve oteller tarafından da tercih edilir hale geldi.
Keskinoğlu Şirketler Grubu Pazarlama Grup Başkanı Keskin Keskinoğlu, "Bir Türk zeytinyağı markası olarak önümüzdeki 5 yıl içinde 50 ülkenin raflarında yer almayı hedefliyoruz. Farklı pazarlama temaları ile çevreye, doğaya ve sosyal yaşama katkılar yapan Ravika, yıl sonuna kadar tamamı ambalajlı olmak üzere bin tonun üzerinde zeytinyağı ihraç edecek" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.