Orkide, ihracat hedefini büyüttü


Orkide Yağları'nın İzmir Bornova'daki tesislerini ziyaret eden Vakıfbank Genel Müdürü Süleyman Kalkan ve Vakıfbank'ın üst düzey yöneticileri, Orkide Yağları Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay'a, ekonomiye yaptığı büyük katkılardan dolayı plaketle teşekkür etti.
CİRO ARTIŞI
Orkide Yağları'nın, 2011 hedeflerini anlatan Ahmet Küçükbay, sıvı yağ ve endüstriyel sektördeki geniş ürün yelpazesiyle her yıl istikrarlı bir büyüme grafiği çizdiklerini ve 2011'de ihracatlarını ton bazında ikiye katlayacaklarını söyledi.
2010'de yüzde 30'luk ciro artışı yakaladıklarına dikkat çeken Küçükbay, 2011'in ilk çeyreğinde özellikle Libya ve Irak pazarında önemli ihracat bağlantılarına imza attıklarını kaydetti. BM'in, açlıkla mücadele kapsamında özellikle Afrika ülkelerine gerçekleştirdiği
gıda yardımlarında resmi tedarikçi olarak tercih edildiklerini önemle vurgulayan Ahmet Küçükbay, bu gelişmeler ışığında Orkide'nin 2011 ihracatının yılın ilk çeyreğinde hızlı bir seyir izlediğini belirtti.
Enerji sektöründe tercih edilen ayçiçek, kanola, mısır, soya ve palm tohumları yerine, alternatif tohum kullanımının ve ekiminin özendirilmesi gerektiğini belirten Ahmet Küçükbay, "Biyo yakıtın karbon salınımı petrol türevlerine görev yüzde 60-70 oranında düşük. Biyo-enerji için alternatif tohum türlerinin tercih edilmesi ve tarım alanlarının genişletilmesi, yağ fiyatlarındaki yükselişi önleyecek bir etkili çözüm yöntemi olacaktır" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.