'Günde 1 milyon 200 bin adet pet şişe üretiyoruz'


Türkiye'nin, pet şişe ambalajın lider şirketlerinden Papix Plastik, pet preformda günlük 800 bin ve pet şişede günlük bir milyon 200 bin adet üretimiyle iç ve dış pazardaki yükselişini sürdürüyor. 2008 yılında Küçükbay Grubu'na katıldıktan sonra yatırım ve yenileme sürecine giren Papix Plastik, geçen 3 yılda yüzde 50'lik büyüme sağladı. Ege Bölgesi Sanayi Odası'ndan 2008 yılı verilerine göre, "Yarattığı marka ile göstermiş olduğu üstün satış performans ödülü" ve 2009 yılı rakamlarına göre de, "KOBİ'lere özel en yüksek yatırım ödülü"nü kazanan Papix, Doğu Avrupa ile Ortadoğu pazarında toplam 20 ülkeye ihracat gerçekleştiriyor.
Papix Plastik Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Ayvaz, son 3 yılda elde ettikleri yüksek büyüme oranlarına paralel olarak, 2012 yılında da yüzde 20'lik büyüme hedeflediklerini söyledi. Günde 15 ton hammaddenin işlendiği 20 bin metrekarelik alana kurulu fabrikada, 80 personelle faaliyet gösterdiklerini belirten Ayvaz, kalite kontrol departmanı, vardiya amirleri, bölüm şefleri ve diğer çalışanların da fikirleri alınarak, günlük kontrol ve kapasite artırıcı önerileri hızla hayata geçiriyoruz" dedi. Üretimlerinin yüzde 60'ı olan günlük 500-600 bin adet pet şişeyi Orkide Yağları'na verdiklerini söyleyen Papix Plastik Genel Müdür Yardımcısı Mustafa Ayvaz, müşteri memnuniyeti ve kalite yönetim sistemi anlayışıyla, önemli katma değer ve istihdam yarattıklarını söyledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.