Alaçatı'yı şişeye koydu

Destek Patent Ege Bölge Müdürü olan Süleyman Zemin, eski Alaçatı taş evleri ve yeldeğirmeni görünümünde ürettiği şişelere zeytinyağı koyup beldeyi hem yerli hem yabancılara tanıtmak için harekete geçti


SİNAN DOĞAN (HABER MERKEZİ)
İzmirli marka-patent danışmanı Süleyman Zemin, Çeşme'nin popüler beldesi Alaçatı'yı zeytinyağı, organik gıda ve kozmetik ürünlerde marka yapacak. Bir süre önce Alaçatı ve Çeşme markasını başka bir girişimciden alan Zemin, eski Alaçatı taş evleri ve yeldeğirmeni görünümünde ürettiği şişelere zeytinyağı koyup beldeyi hem yerli turistlere hem yabancılara tanıtmak için harekete geçti.
Zemin, Alaçatı ve Çeşme markasıyla ilk defa damla sakızlı kolonya ve diğer gıda ürünleri de üreteceğini belirterek, "Alaçatı çok güçlü bir marka. Bu markanın altında hem sağlıklı yaşamın simgesi zeytinyağını hem de İzmir'i sembolize edecek turistik figürleri pazarlayacağız. İnsanlar İzmir'den evlerine dönerken, buraya özgü hediyelik eşyalar da götürmüş olacak" dedi.
Destek Patent Ege Bölge Müdürü olan Süleyman Zemin, "Marka ile ilgili firmalara 15 yıldır danışmanlık yapıyorum. Bugüne kadar 4 bin markaya danışmanlık yaptık. Bu markaların yarısına yakınıyla bizzat ilgilendim. Bu kadar bir tecrübeden sonra bir ticaretin nasıl yapılacağını çok iyi öğrendim. Zeytinyağı sektörüyle de yakından ilgiliyim. Hem marka tecrübemi hem zeytinyağı sevgimi birleştirip tüketiciye farklı bir ambalajda zeytinyağını sunmak için harekete geçtim" diye konuştu.

HER ŞEY ORGANİK

Projeyi hayata geçirirken marka konusunda araştırma yaptığını dile getiren Zemin, bir girişimcinin Alaçatı ve Çeşme markalarını satışa çıkardığını, bu markalara kendisinin talip olduğunu söyledi. Zemin, "Dünyada coğrafi yerler markalaşıyor. Şehirler, kasabalar hatta köyler marka oluyor. Ben de Çeşme'deki yazlığım nedeniyle hafta sonları o bölgeye gidiyorum. Alaçatı'nın çok ciddi bir değer ve iyi marka olabileceğini düşünüyordum. Hemen satışa çıkarılan bu markaları satın aldım. Alaçatı markası adı altında zeytinyağı, organik gıdalar, kozmetik ürünler, hediyelik eşya, Çeşme markası altında ise kozmetik ürünler üretme hakkını kazandım" dedi.
Alaçatı markasıyla naturel sızma zeytinyağı, zeytin, kurutulmuş domates, enginar, sabun, damla sakızlı krem, doğal şampuanlar üreteceğini vurgulayan Zemin, Türkiye'de ilk defa damla sakızlı kolonya üreteceklerini de vurguladı. Çeşme'nin limonunu, lavantasını da kolonya haline getireceklerini kaydeden Zemin, şöyle devam etti: "Markadaki hedeflerimizden biri tüketicinin günlük yaşamda kullandığı gıda ve kozmetik ürünleri meşhur marka sınıfına getirmek. Ürünlerimizin tamamı insana zararı olmayan, organik ürünler olacak. Bu markayı hiçbir şekilde doğal olmayan ürünlerde kullanmayacağız. Aynı zamanda tüm ürünlerimiz yarımadaya özgü olacak. İlk ürünleri önümüzdeki günlerde piyasaya sunacağız. İlk önce 'www.alacatinaturel.com' sayfamızdan online satacağız. Aynı zamanda İzmir, Çeşme ve Alaçatı'daki satış noktalarımızda olacak. Bölgedeki her festivalde yer alıp, ürünlerimizi tanıtacağız."
"Evinizde mahalle kurun"
İnsanların Çeşme'ye geldiği zaman dönüş yolunda hediyelik eşya almak istediklerini belirten Süleyman Zemin, "Ancak buraya özgü hediye götüremiyorlar. Biz de bu ihtiyacı düşündük. Yeldeğirmenini, taş evi ve rüzgarı bir konseptte topladık. Sörfü de simgeleyen bir ambalaj yaptık. İnsanlar içindeki ürünleri gönül rahatlığı ile kullanırken, ambalajları atmayacak. Ürünlerin ambalajıyla da evlerinde bir Alaçatı mahallesi, Alaçatı köşesi yapacaklar" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.