Organik tarım projesi dergiyle güçlenecek

Ege İhracatçı Birlikleri'nin yürüttüğü 'Alman-Türk İşbirliği ile Organik Tarım Projesi'nin hedefleri dergide anlatılacak
Ege İhracatçı Birlikleri yardımıyla yürütülen 'Alman-Türk İşbirliği ile Organik Tarım' projesi kapsamında, organik tarım dergisi çıkarılacak.
Birinci yılını dolduran 'Organik Tarım Projesi' kapsamında üretici ve tüketicilerin daha sıkı bir ilişki içinde olması için çaba harcadıklarını ifade eden Ekolojik Tarım Organizasyonu Derneği (ETO)
Başkanı Atila Ertem, bu doğrultuda bir dergi çıkarmayı planladıklarını belirtti. Dergi üzerine değişik kitlelerin görüşlerinin dikkate alındığı iki günlük arama toplantısı gerçekleştirildi.
Teknik konular da var
ETO Onursal Başkanı Uygun Aksoy, "Organik tarım yapanlar ve özellikle projemiz kapsamında yer alan kitlelerin organik tarım dergisi ile ilgilenebileceğini zannediyorum. İçeriğinde teknik konuları da barındıran, yurtiçi ve yurtdışındaki organik pazarlara ilişkin bilgilendirmeler yapan bir dergi oluşturulması, üreticilerin halinde Türkiye'de böyle bir dergi ortaya çıkmasının, sektördeki bağı güçlendirmesini sağlayacağı ve çok yararlı olabileceği düşüncesindeyim" dedi.
Editörler çağrıldı
Arama toplantısında Ecoland ile Ecology and Farming dergilerinin editörü Peter Brul, ETO Onursal Başkanı Uygun Aksoy, İzmir Büyükşehir Belediyesi'nden Kemal Yılmaz ve İzmir Büyükşehir Belediyesi Tarımsal Şube Müdürü Azmi Akbaytürk, ETO gönüllüleri ve tarım yazarları bulundu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.