Mobilyanın nabzı Modeko 2013'te attı

Fuar kapsamında gelen alım heyetleri kente aktı. 5 gün boyunca önemli iş bağlantılarına imza atıldı. 29 ülkeden gelen yetkililer fuarda incelemeler yaptı

Türkiye'nin en kapsamlı mobilya fuarı MODEKO, sektörü İzmir'de bir araya getirdi. Katılımcıların talepleri doğrultusunda değiştirilen düzenleme tarihi MODEKO 2013- 24. İzmir Mobilya Fuarı'na güç kattı. Yerli ve yabancı oda ve derneklerin işbirliği yaptığı MODEKO kapsamında Libya'nın Sebha Ticaret ve Sanayi Odası ile İzmir Ticaret Odası (İTO) arasında "Kardeş oda anlaşması" imzalandı. 30 bine yakın mobilya profesyonelini MODEKO 2013'de ağırlayan Efor Fuarcılık Genel Müdürü Nuruya Eyigele, tarih değişikliğinin fuara güç kattığını söyledi.
Büyük ilgi gördü
MODEKO 2013-24. İzmir Mobilya Fuarı 27 Şubat-03 Mart 2013 tarihlerinde İzmir Uluslararası Fuar Alanı'nda gerçekleşti. Sektör profesyonelleri, gerek katılımcı ürün kalitesi gerekse ziyaretçi nitelikleri ile fuarın üst düzey bir başarıyı ortaya koyduğunu vurguladı. 5 gün süren organizasyon katılımcılarını ve ziyaretçilerini memnun etti. Efor Fuarcılık'ın oda ve derneklerin işbirliği ile 24. kez İzmir Uluslararası Fuar Alanı'nda düzenlediği MODEKO 2013-İzmir Mobilya Fuarı, sektör profesyonellerinden büyük ilgi gördü. Türkiye'nin önemli mobilya üreticilerinden 187'sinin katılımcı olduğu organizasyonda fuar alanının tamamı kullanıldı. Fabrikasyon mobilya üreticileri A-1B, 2 ve 3 nolu sergi salonlarında, modern, avangart ve klasik mobilyalar için ise 4 nolu sergi salonunda görücüye çıktı. İşlevselliğiyle öne çıkan, özgün tasarım fikirleriyle hayat bulan mobilyaların geniş yer bulduğu stantlarda, modern ve klasik mobilyalar, eskitme ve modüler mobilyalar, masa, sandalye, kanepe ve koltuklar, bebek ve genç odaları, yatak ve yatak setleri, ofis mobilyaları, mutfak mobilyası, bahçe mobilyaları, ev dekorasyonu ve aksesuvarları ile aydınlatma ekipmanları sergilendi.
Sektörün umutlarını bağladığı gençler, "Uyanış" temalı Mobilya Tasarım Yarışması'nda ilk rekabetlerini yaşadı. 250 öğrenci arasından dereceye girenlere ödülleri verildi. Efor Fuarcılık'ın MODEKO kapsamında gelenekselleştirdiği "En İyi Stand Yarışması"nda tatlı bir rekabet yaşandı. Dereceye girenler ve özel ödül kazananlara plaketleri standlarında verildi. Mobilya sektörünün dünü bugünü ve geleceği fuar kapsamında düzenlenen panellerde değerlendirildi. MODEKO 2013 -24. İzmir Mobilya Fuarı kapsamında alım heyetleri kente aktı.
Yeni pazarlar kazanıldı
Düzenledikleri uçak ve otobüs seferleri ile Türkiye'nin 55 ilinden, Ziyaretçiler 5 gün boyunca MODEKO 2013'te önemli iş bağlantılarına imza attı. 29 ülkenden fuarı ziyaret eden yabancı sektör profesyonellerinin önemli bölümü Ortadoğu ülkelerinden geldi. Efor Fuarcılık Genel Müdürü Nuray Eyigele, katılımcılara ve sektör profesyonellerine yeni pazarlar kazandırdıklarını vurguladı. Eyigele, "Katılımcılarımızın tamamı üreticilerden oluşuyor. Onların talebi ile organizasyonumuzu Şubat'a aldık. Tarih değişikliği tarihi bir değişimi ortaya koydu. Katılımcılarımızın aldıkları siparişlere olumlu yönde yansıdı. MODEKO'da çıta önümüzdeki yılda da yükselecek. Üreticilerimizi yeni pazarlara taşımaya devam edeceğiz. Yeni belirleyeceğimiz hedef ülkelerde çalışmalarımız başlayacak. Katılımcılarımızın büyük çoğunluğu gelecek yıl da katılacaklarını belirtti" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.