Fiat Egea yeni rekorlara koşuyor

Ocak - Haziran 2017 dönemini içeren sürede 20 bin 52 adetlik satış rakamına ulaşan Fiat Egea en çok tercih edilen otomobil oldu

OTOMOBİL REHBERİ - ERCAN KARACA

Geçen yıla göre ilk altı ayda yüzde 10 daralmaya yaşanan otomotiv pazarında satışlarını yüzde 16 oranında artıran Fiat'ın, 20 bin adetin üzerinde sattığı Egea modeli en çok tercih edilen otomobil oldu. Lansmanından bu yana, gerek ülkemizde, gerekse yurtdışı pazarlarda başarılı bir satış grafiği sergileyen Fiat Egea Ailesi, 2017 yılının ilk altı ayında da Türkiye'nin en çok tercih edilen modeli oldu.
Ailenin amiral gemisi
Ocak-Haziran 2017 döneminde ulaştığı toplam 20 bin 52 adetlik satış rakamıyla dikkatleri üzerine çeken Fiat Egea model ailesinin aynı dönemdeki amiral gemisi, 17 bin 709 adetlik satış ile Egea Sedan oldu. Fiat markasının pazar payını, yılın ilk altı aylık döneminde, bir önceki yılın aynı dönemine göre yükselttiğine dikkat çeken Fiat İş Birimi Direktörü Altan Aytaç "Yeni ürünlerimiz ve bayi teşkilatımızın gücüyle her geçen gün daha çok müşteriye ulaşıyor, sektördeki konumumuzu güçlendiriyoruz. Otomobil pazarında geçtiğimiz yıla göre yüzde 10'luk bir daralma yaşanmasına rağmen Fiat markası olarak otomobil satışlarımızı yüzde 16 oranında artırdık. Bu başarımızda Egea'nın çok önemli bir payı var. Egea en çok tercih edilen model ailesi olurken, Egea Sedan'ın da en çok tercih edilen model olmasından büyük gurur ve mutluluk duyduk" dedi.
"Satışları yüzdü 16 artırdık"
Fiat Egea'nın, 2015 yılı Kasım ayında pazara sunulduğundan bu yana toplamda 64 bin adede yakın müşteri tarafından tercih edildiğini hatırlatan Aytaç "Fiat markası olarak yeni ürünlerimiz ve bayi teşkilatımızın gücüyle her geçen gün daha çok müşteriye ulaşıyor; sektördeki konumumuzu güçlendiriyoruz. 2017 yılının ilk altı ayında otomobil ve hafif ticari araçlar toplamında yaklaşık 49 bin araç satışı gerçekleştirerek toplam pazar payımızı yüzde 12,1'e yükselttik.
"Yüzde 93'ü yerli üretim"
Satışını gerçekleştirdiğimiz araçların yüzde 93'ü yerli üretim. Satışlarımızdaki yerli üretim payı itibariyle sektörde lider konumda olmaktan ayrıca memnuniyet duyuyoruz. Otomobil pazarında geçtiğimiz yıla göre yüzde 10'luk bir daralma yaşanmasına rağmen Fiat markası olarak otomobil satışlarımızı yüzde 16 oranında artırdık. Başarımızda Egea'nın çok önemli bir payı var. Fiat Egea 2016 yılında 38 binden adetlik satış ile Türkiye'de 'yılın en çok satan otomobili' olmuştu.
"Mutlu ve gururluyuz"
Şimdi, 2017 yılının ilk yarısında da Türkiye'nin en çok tercih edilen otomobili olmasından dolayı mutlu ve gururluyuz.
Egea, etkileyici tasarımı, müşterilerin ihtiyaçlarına tam olarak karşılık veren donanım seçenekleri ve gerek satın alırken gerekse kullanırken sunduğu değer ve ekonomi ile hem ülkemizde hem yurtdışı pazarlarda artan bir müşteri talebiyle karşılaşıyor" dedi. 3 ayrı karoser, 5 ayrı donanım seviyesi, 2 ayrı otomatik şanzıman seçeneği, 2'si turbo dizel motor olmak üzere toplam 4 motor seçeneğine sahip olan Fiat Egea model ailesi, 57 bin 900 TL'den başlayan anahtar teslim satış fiyatıyla satın alınabiliyor.

DÜNYANIN EN GÜVENLİ OTOMOBİLİ MAZDA
Amerikan Karayolu Güvenliği Sigorta Enstitüsütarafından yapılan değerlendirme sonucu Mazda, Volvo'yu sollayarak birinciliği elde etti. Dünyanı en güvenli araçları en iddialı marka olan Volvo, bu değerlendirme sonrası ikinciliğe düştü.
Kurum bünyesinde yapılan testler sonucunda elde edilebilecek en yüksek değer olan "Top Safety Pick+"a layık görüldüğü açıklanan Mazda'nın, aynı koşullarda testlere katılan yeni Volvo S90 ve XC90'ı da geride bıraktığının hatırlatması yapılıyor.
Tüm bu değerlendirme sonucunda MX-5 dışında (otomobilin sınıfı değerlendirmeye dahil edilmiyor.) 3, 6, CX-3, CX-5 ve CX90'dan oluşan Mazda ürün gamının tamamında bu başarının elde edilmesi de altı çizilmesi gereken önemli detaylar arasında yer alıyor.

SPORTİF SEAT ATECA FR TÜRKİYE
Sportif karakter Ateca FR'da kendine özgün bir tasarıma sahip siyah renk ön ızgara ve kasayla aynı renge sahip tamponlar göze çarpıyor. Yandan bakıldığında ise FR versiyonunu ayırt eden unsurlar arasında 18 inçlik alüminyum alaşımlı jantlar, arka spoyler ve bu versiyon için özel olarak tasarlanan arka tamponlar öne çıkıyor.
Zarif ve lüks iç mekan
İç kısımda ise, üzerinde FR logosu bulunan alüminyum kapı eşik kaplamaları, ön kapılar açılır açılmaz göze çarpıyor. Ayrıca alüminyum pedallar ve çok fonksiyonlu deri sportif direksiyon üzerinde parlak siyah bir kabartma şeklinde yer alan FR logosu da bu otomobilin sportif karakterini daha sağlam bir şekilde vurguluyor. Standart olarak sunulan spor Alcantara döşeme ile direksiyon ve koltuklarda bulunan kırmızı dikişler SEAT Ateca FR'ın göze çarpan detayları arasında yer alıyor. Öte yandan, yine sadece FR versiyona özgü bir tasarıma sahip tavan ve kapı çıtalarında yer alan siyah renkli zarif detaylar iç mekana lüks ve zarif bir dokunuş katıyor.
Vites ve koltukların üzerindeki FR detaylarla sportif karakterini vurgulayan otomobil, sürüş deneyimini iyileştirmek için ayrıca daha sert bir süspansiyona sahip.
DSG motor seçeneği
Ateca FR'da 8 inç dokunmatik ekran, 8 hoparlörlü ses sistemi, Full LED farlar, direksiyondan kumanda edilebilen DSG vites sistemi ve geri görüş kamerası gibi son teknoloji bilgi, eğlence ve güvenlik sistemleri de FR donanımda standart olarak sunuluyor.
Ateca serisinin Xcellence ile birlikte en üst versiyonu olan FR, 1.4 EcoTSI ACT 150 hp DSG motor seçeneği ile 124 bin 700 TL'den başlayan tavsiye edilen anahtar teslim fiyatıyla satın alınabiliyor.

2. EL HYUNDAİ'NİN ADI H-PROMİSE'DAN SORULUR
H-Promise adı verilen sistemle Hyundai modellerinin ikinci el değerlerinin korunması ve marka imajının yükseltilmesi hedefleniyor. Sisteme Hyundai Yetkili Satıcıları'nın tüm satış operasyonları da destek verecek.
Proje ile piyasada belirlenen ikinci el Hyundai fiyatları düzenlenerek, araç sahiplerinin daha memnun olacağı güncel piyasa fiyatları geçerli kılınacak. Hyundai, aynı zamanda her marka ve model aracın güvenilir şekilde satışını gerçekleştirmeyi planlıyor.
Marka imajını artıracak
Hyundai H-Promise ile ilgili olarak görüşlerini dile getiren Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, "Hyundai markası olarak, müşterilerimizin memnuniyetinin en yüksek seviyede olması bizler için son derece önemli. Gerek sıfır kilometre gerekse ikinci el bir Hyundai modeli satın alacak müşterilerimizin araçlarını kullandıkları süre boyunca kendilerini her konuda güvende hissetmelerini sağlamak birinci hedefimiz.
H-Promise, sattığımız her aracın ikinci el değerini koruyacak ve 0 kilometre araçlarımızın satışlarına da katkıda bulunacak. Böylelikle değer kaybının da önüne geçmeyi arzuluyoruz" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.