Kruvaziyerler rotayı Türk sularına çevirdi

Türkiye'yi seyahat rotasından çıkaran dev kruvaziyer şirketleri geri dönüyor. ABD'deki Seatrade Cruise Fuarı'nda konuşan sektör yetkilileri "Türkiye vazgeçilmez ülke" dediler. Dünya devi MSC Türkiye'nin yöneticisi Savaş Ercan, şirketin 2019'da İzmir ve Antalya'yı rotaya ekleyeceğini duyurdu. NCL Norwegian Cruise Line şirketi de, Kuşadası Limanı'na 2018 sezonu içerisinde 2 kez, 2019'da da 5 kez uğrayacağını bildirdi. Holland American Line da Türkiye'yi 2020 planları içine aldı. DTO İzmir Şubesi Başkanı Yusuf Öztürk, diğer firmaların da rotalarına Türkiye'yi alacaklarını kaydetti. Kruvaziyer sektörünün küresel buluşması olan Seatrade Cruise Fuarı, 5-8 Mart'ta Florida'da yapıldı. Fuardaki Türkiye standını bu yıl İMEAK Deniz Ticaret Odası (DTO) İzmir Şubesi ve Türkiye Cumhuriyeti Washington Büyükelçiliği koordine etti. DTO İzmir Şubesi Yönetim Kurulu Başkanı Yusuf Öztürk, 2018 sezonu ve sonrası için ümit dolu güzel haberlerin alındığı bir fuar yaşandığını söyledi.

'DİĞERLERİ DE SIRADA'

Öztürk, "2019'da MSC'nin 4 kez İzmir ve 3 kez Antalya seferinin gerçekleşeceğini öğrendik. Yine dünya devlerinden NCL Norwegian Cruise Line, 2018'de 2 kez, 2019'da 5 kez Kuşadası Limanı'na uğrayacağını açıkladı. Fuarın ilk günü yapılan konferansa katılan kruvaziyer hat temsilcilerinin 'Türkiye vazgeçilmez bir ülke, gelmeyi sabırsızlıkla bekliyoruz' söylemleri, gelecek için bizlere oldukça ümit veriyor. Bu şirketlerin arkasından diğer kruvaziyer hatlarının da geleceğini düşünüyoruz" diye konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.