3.2 milyon gence hızlı ve uygun iş!

Türkiye’de ilk kez gerçekleştirilen eğitimistihdam veri tabanı üzerinden, hem sektörlerin işgücü talebi hem de gençlerin kendilerine en uygun işe erişimi hızlanacak

Hükümet, işgücüne katılım oranının 2020'de yüzde 54.7'ye çıkarmayı hedeflerken 3.2 milyon genç için özel veri tabanı oluşturuldu. Türkiye'de ilk kez gerçekleştirilen eğitim-istihdam veri tabanı üzerinden bütün sektörlerin işgücü talebi hızlı şekilde karşılanacak. Gençlerin de kendilerine en uygun işe en kolay şekilde erişimi sağlanacak. Okuldan işe geçiş kolaylaşırken, iş ve meslek danışmanlarının özel gruplara yönelik ihtisaslaşması sağlanacak. İşgücü piyasasının yeni sektörlere uyumu için strateji oluşturuluyor.

"İŞVERENİN DE YANINDAYIZ"

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Jülide Sarıeroğlu, istihdam seferberliğinin ikinci fazını başlattıklarını anımsatarak, "Çok güçlü teşviklerimiz var. Bunlarla ilgili uygulamalarımızı, kampanyalarımızı başlatıyoruz. Cumhurbaşkanımız, bu yıl için 7 artı 2 istihdam' dedi. İstihdam hedeflerine güçlü şekilde ulaşacağız" ifadelerini kullandı. Genç işsizliğinde 4.6 puanlık bir düşüş sağlandığını belirten Sarıeroğlu, "Her yıl iş yükü piyasasına 800 bin kişinin girdiği bir ülkeyiz. Uzun süre işsiz olan vatandaşlarımızla ilgili toplum yararına çalışma programlarımızı yürütüyoruz. Sıkıntıya giren işverenlerimizin de yanındayız" diye konuştu.

HAZAL ATEŞ

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.