Türk Hava Yolları, Türk misafirperverliğini böyle gösterdi! THY'den 29.966 ton yiyecek ve 34.434 ton içecek ikramı

Türk Hava Yolları'nın geçtiğimiz yıl 75,2 milyon yolcusunu Türk misafirperverliği ile 124 ülkedeki 306 noktaya taşıdığı belirtildi. Konu ile ilgili twitter adresinden bir paylaşımda bulunan Türk Hava Yolları Basın Müşaviri Yahya Üstün, “Filomuzdaki 338 restoranımızdan birinde gökyüzü manzaralı bir akşam yemeğine ne dersiniz? Geçtiğimiz yıl bizimle bulutların üzerinde buluşan misafirlerimize 29.966 ton yiyecek ve 34.434 ton içecek ikramında bulunduk. Yine bekleriz.” ifadelerini kullandı.

Türk Hava Yolları geçtiğimiz yıl 75,2 milyon yolcusunu Türk misafirperverliği ile 124 ülkedeki 306 noktaya taşıdı.
Dünyanın en iyi uçak içi ikram sunan markaları arasındaki bayrak taşıyıcı bu süreçte 29.966 ton yiyecek, 34.434 ton ise içecek ikramını misafirlerine sunmak üzere uçaklarına yükledi.

Günde ortalama 1300 sefer gerçekleştiren küresel taşıyıcı bu uçuşlara günde 176 ton ikram yüklemesi gerçekleştirdi. Konu ile ilgili twitter adresinden bir paylaşımda bulunan Türk Hava Yolları Basın Müşaviri Yahya Üstün, "Filomuzdaki 338 restoranımızdan birinde gökyüzü manzaralı bir akşam yemeğine ne dersiniz? Geçtiğimiz yıl bizimle bulutların üzerinde buluşan misafirlerimize 29.966 ton yiyecek ve 34.434 ton içecek ikramında bulunduk. Yine bekleriz." dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.