Bankaların desteğiyle TL mevduatları artıyor

Kamu bankaları öncülüğünde başlayan ve tasarrufları TL'ye yönlendirmeyi teşvik eden ürünler, vatandaştan ilgi görüyor. TL mevduatların günden güne artması dikkat çekiyor. Nisan ayı başında dövizin tırmanmasıyla birikimlerini korumak isteyen yatırımcıların Türk Lirası'nı tercih etmelerini sağlamak amacıyla harekete geçen bankaların sundukları yatırım alternatifleri, meyvelerini veriyor. TASARRUF sahiplerinin her geçen gün artan ivmeyle TL ürünlerine ilgi gösterdikleri gözleniyor. Bu ilgi, istatistiklere de yansıyor. Nitekim Merkez Bankası'nın yayımladığı haftalık para banka istatistiklerine göre, bankacılık sektörünün toplam mevduatı, geçen hafta 41 milyar 7 milyon 254 bin lira artarak 2 trilyon 366 milyar 920 milyon 957 bin liraya yükseldi. Bu dönemde bankalardaki TL cinsi mevduat yüzde 1.88 yükselerek 1 trilyon 107 milyar 398 milyon 311 bin liraya ulaştı.
SON ADIM HALKBANK'TAN
Tasarrufların TL'de değerlendirilmesini sağlamak için atılan son adımlardan biri de Halkbank'tan geldi. Hesabındaki dövizi satarak tasarruflarını TL'de değerlendirmek isteyenlere "Dövizden TL'ye Dönüşüm Mevduat Hesabı"nı sundu. Hesap açılış alt limitinin 500 lira olduğu ürün kapsamında hesabındaki dövizini satarak dövizden Türk Lirası'na geçenlere, belirlenen vade aralıklarına göre yüzde 0.95 ile yüzde 1.10 arasında ilave marj uygulanıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.