Efsane Cuma’da 2 kat artış yaşandı
Dünyanın ilk dijital pazarlama teknoloji ve servis sağlayıcılarından ve Türkiye'nin yerli ve milli teknoloji şirketlerinden Doğuş Grubu çatısı altındaki Related Digital verilerine göre, bu yılki Efsane Cuma'da 2 milyon 265 bin ürün satıldı.
- Ekonomi
- 1.12.2019 07:50:07
Dünyanın ilk dijital pazarlama teknoloji ve servis sağlayıcılarından ve Türkiye'nin yerli ve milli teknoloji şirketlerinden Doğuş Grubu çatısı altındaki Related Digital verilerine göre, bu yılki Efsane Cuma'da 2 milyon 265 bin ürün satıldı. Efsane Cuma kampanyaları, geçen yıla oranla markaların satışlarında iki kat artış yaşanmasını sağladı. Related Digital üzerinden yapılan e-posta pazarlama faaliyetlerinde de bu yıl artış yaşandı. 2018'de 930 olan e-posta kampanya sayısı, bu yıl 1220'ye ulaştı. 2018'de 65 milyon e-posta gönderilirken, bu yıl söz konusu rakam 92 milyonu buldu.
BİLGİSAYARDAN ALINDI
Satın alınan ürün adedinde yüzde 45'lik artış yaşandı ve 2 milyon 265 bin ürün satıldı. Efsane Cuma kampanyaları en çok satın almanın gerçekleştiği güne oranla 8 kat daha fazla satın alma getirdi. Kullanıcıların yüzde 75'i mobilden gelirken, satışların yüzde 60'ı bilgisayardan gerçekleşti. Efsane Cuma'da 5 milyar TL kartlı ödeme bekleniyor.
- Tarım Kredi Marketi'nde bugünkü indirime yoğun ilgi! İşte 15 Mayıs 2024 indirimi
- Canlı altın fiyatları 15 Mayıs Çarşamba! Gram altın, çeyrek altın ne kadar?
- Son dakika: Vergi kaçakçılığı Maliye'nin radarında! 17 milyar liralık sahte faturaya inceleme
- T.C. İZMİR 2. TÜKETİCİ MAHKEMESİ Sayı : 2024/33 Esas 10/05/2024 Konu : İlanen Tebligat İ L A N