İngilizler yine Muğla’yı seçti

Türkiye'nin önemli turizm merkezlerinden Muğla'ya gelen yabancı turist sayısı geçen yıl, 2018'e göre yüzde 16 artışla 3 milyon 266 bin 650'ye ulaştı.

Türkiye'nin önemli turizm merkezlerinden Muğla'ya gelen yabancı turist sayısı geçen yıl, 2018'e göre yüzde 16 artışla 3 milyon 266 bin 650'ye ulaştı. Muğla Valisi Esengül Civelek, "Muğla'yı 1 milyon 137 bin 108 kişiyle en çok İngilizler ziyaret ederken, 513 bin 56 Rus, 200 bin 855 de Ukraynalı geldi. Bu yıl 1 milyon 698 bin 595 kişi Dalaman Havalimanı'ndan, 972 bin 477'si Milas Bodrum Havalimanı'ndan kenti girdi" dedi. TÜRSAB Marmaris Bölge Temsil Kurulu Başkanı Suat Esin, İngiliz turistlerin Marmaris'i sevdiklerini ifade ederken, GETOB Başkanı Bülent Bülbüloğlu, "İngiltere'deki reklamlarımızla yüzde 15'lik artış bekliyoruz" dedi.
TÜRKİYE'DE ALIŞVERİŞİ SEVİYORLAR
2019'da KDV iade (tax free) satışlar Türkiye'de yüzde 28 büyürken, satış payında Çinliler, ortalama harcamada ise Katarlılar öne çıktı. Global Blue Türkiye Genel Müdürü Selim Şeyhun, "2020 yılında tax free alışverişlerinin normal şartlar altında yaklaşık yüzde 20 büyümesini öngörüyoruz" dedi. Tax free satışlarının yüzde 84'lük kısmının İstanbul'da gerçekleştiğini belirten Şeyhun, "Diğer bölgelere de lüks markaların yatırım yapması halinde satışlarda artış olabilir" ifadelerini kullandı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.