100 hibritin 88’ini satıyor

Toyota, stratejisini kısa vadede hibrit motor teknolojileri üzerine kurgularken, tüm dünyada olduğu gibi Türkiye'de de hibrit model satışlarında önemli artışlar gözleniyor. Yılın ilk 4 ayında Türkiye'de 1490 hibrit otomobil satılırken, satılan her 100 hibrit araçtan 88'i Toyota oldu. Hibrit teknolojisinin öncü ve lider markası Toyota'nın hibrit modellerine en çok ilgiyi İstanbullular gösterirken, İstanbul'da satılan her 4 Toyota modelinden biri hibrit teknolojisine sahip.

C-HR HYBRİD LİDER

Toyota C-HR Hybrid ise en çok tercih edilen hibrit modellerinin başında geliyor. Türkiye'de üretilen Toyota C-HR, yılın ilk 4 ayında toplamda 1523 satış adedine ulaşırken, bu satışın yüzde 71'ini hibrit versiyon oluşturuyor. Türkiye'de bu yılın ilk 4 aylık döneminde hibrit satışları 1490 adete ulaşırken, 2017 yılının aynı döneminde toplamda 799 adetlik hibrit otomobil satışı yapılmıştı. 1490 adetlik toplam hibrit satışlarının yüzde 73'ünü ise 1081 adetlik satışla Toyota C-HR Hybrid tek başına gerçekleştirdi.

YÜZDE 68 ARTIŞ

Toyota'nın, yılın ilk 4 ayındaki hibrit satışları 1304 adete ulaşarak geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre yüzde 68 oranında artış gösterdi. 2017 yılında Toyota toplamda Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. CEO'su Ali Haydar Bozkurt, hibrit modellerin bilinirliğinin artması ve ÖTV teşviği ile birlikte Türkiye pazarında memnuniyet verici bir ivmelenmenin yaşandığını belirterek "Ülkemizde hibrit farkındalığını ve bilinirliğini artırmak için 2017 yılında tüm bayilerimizi seferber ettik. Hibrit satışlarındaki bu artışın halkımızın bilinçlenmesi ile doğru orantılı olduğunu söyleyebiliriz. Avrupa bile hibrit teknolojisini 17 senede anlattı. Toyota olarak biz de bu teknolojiyi her yönüyle halkımıza anlatmak için çalışmalarımızı ara vermeden sürdüreceğiz " dedi.

TÜRKİYE'YE GÜVENİYOR

Bozkurt, "Bu teknolojinin lideri Toyota, Türkiye'deki hibrit satış potansiyeline güveniyor. Bu güveni yatırım yaparak ispatlamıştı.
Türkiye'de üretilen ilk hibrit olan Toyota C-HR Hybrid bugün, 60 bin TL'ye varan ÖTV teşviği ile satışa sunuluyor.
2021'de de toplam satışlarımızın yarısından fazlasının hibrit olmasını hedefliyoruz" şeklinde konuştu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.