Dacia Altın Effie ödülünün sahibi oldu

Dacia, "Hakkını Ver" sloganıyla başlattığı ve ilk e-ticaret uygulamasını da kapsayan 100 Duster'lı ön lansman kampanyası ile Effie Ödülleri'nde "Küçük Bütçeyle Büyük Başarı" kategorisinde Altın Effie ödülünün sahibi oldu

Dacia'dan yapılan açıklamaya göre, marka, tarihinde bir ilke imza atarak "reklam sektörünün Oscar'ı" olarak kabul edilen Effie Ödülleri'nde, "Hakkını Ver" sloganıyla başlattığı ve ilk e-ticaret uygulamasını da kapsayan 100 Duster'lı ön lansman kampanyası ile "Küçük Bütçeyle Büyük Başarı" kategorisinde Altın Effie ödülünü kazandı.


Mart ayında Türkiye'de satışa sunulan yeni Duster'ın lansmanından önce, e-ticaret ile online satış gerçekleştirilmişti. İlk 100 müşteri Yeni Duster'ı pazara sunulmadan önce web sitesi üzerinden satın alma imkanına sahip olmuştu.
Dacia, yeni Duster roadshow organizasyonu ile Türkiye'yi dolaşıyor. Toplam 12 şehri kapsayan roadshow organizasyonunda yeni Duster, "Hakkını Ver" sloganı ile otomobilseverlerle buluşuyor. Katılımcılar, test sürüşünün yanı sıra sanal gerçeklik dünyasını yeni Duster ile deneyimleme fırsatı yakalıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.