Hyundai Kona Türkiye’de

Hyundai’nin B-SUV segmentindeki ilk modeli olan Kona, Türkiye’de satışa çıktı. Kona’nın yıl sonuna kadar 3 bin adet satılması hedefleniyor

OTOMOBİL REHBERİ - ERCAN KARACA

Otomobil sektöründeki rekabetin en çok yaşandığı kategorilerden biri SUV sınıfı. Yerden yüksekliği ile bilinen bu araçların da kendi aralarında kategorileri bulunuyor.
Kompakt SUV kategorisindeki rekabete yeni katılan bir marka olan Hyundai, Kona modelini Türkiye'de satışa sundu. Yeni modeli Türkiye pazarına sunan Hyundai, Kona modelinin başlangıç fiyatını 99 bin 900 TL olarak açıkladı. Türkiye pazarına iki farklı motor seçeneği ve üç farklı donanım paketi ile gelen otomobilde 1.0 litrelik 120 beygirlik motor 6 ileri manuel vites ve 4x2 seçeneği ile satılacak. İkinci motor seçeneği ise 1.6 litre 177 beygir, 7 ileri DCT şanzıman ve 4x4 seçeneği ile satılacak.
Her iki motorun 100 km'de ortalama tüketimi ise 5.5 ve 7.1 litre olarak açıklandı.
SATIŞ HEDEFİ 3 BİN ADET
Bodrum'da yapılan basın toplantısında konuşan Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, KONA'nın Türkiye'deki satış hedefinin 3000 adet olduğunu vurgularken "aynı zamanda en çok tercih edilen ve arzulanan bir SUV modeli olmasını ümit ediyoruz" dedi.
İZMİT'TE YENİ BİR MODEL
Göker ayrıca, "KONA, adını Hawaii'deki Kona Adası'ndan alıyor ve yerel dildeki anlamı Rüzgaraltı demek. Biz de KONA ile birlikte rüzgarı arkamıza almak ve satışlarımızla paralel özellikle SUV segmentindeki pazar payımızı artırmak istiyoruz. Bu doğrultuda, Hyundai olarak Türk tüketicisine 7 Yıl veya 80.000 km'ye kadar çeşitli garanti seçenekleri ve uygun ödeme koşullarına sahip satın alma opsiyonları sunuyoruz" dedi. Kona'nın basın lansmanında konuşan Hyundai Türkiye Başkan Mong Hyun Yoon, İzmit'te yeni bir model üretileceğinin müjdesini verdi. Türkiye'den üretilecek olan yeni modelin Avrupa'ya satılacağını belirten Başkan Yoon, İzmit'teki fabrikada yeni model için hazırlıkların sürdüğünü belirtti.
ELEKTRİKLİ VERSİYON
Hyundai, 2001'de Avrupa'da piyasaya sunduğu Santa Fe modeliyle ilk kez SUV pazarına giriş yapmış ve 16 yıllık süre içerisinde model gamına eklenen diğer ürünlerle de çıkışını sürekli olarak sürdürmüştü. Hyundai, Avrupa'da 2 milyona yakın SUV satarak önemli bir başarı elde ederken aynı zamanda SUV segmentinde de en fazla ürünü olan bir marka haline geldi. Hyundai'nin 2015 yılında piyasaya sunduğu yeni nesil Tucson ise Avrupa'da 3 yılda 335.000'den fazla satış ile en hızlı satılan SUV olarak da önemli bir zafere imzasını attı. Tüm bu başarılarını şimdi yepyeni bir SUV modeliyle sürdürmek isteyen Hyundai, ürün gamını KONA ile zenginleştiriyor.
Santa Fe ve Tucson modellerinin yanı sıra, kompakt özellikleri ve pratik yapısıyla öne çıkan KONA, B-SUV segmentinde yer alarak markanın satışlarına ve imajına katkıda bulunacak. Ayrıca KONA'nın tamamen elektrikli bir versiyonu da var.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.