OTAM test devrini başlattı

2,5 milyon TL’lik bir yatırımla yeni prosedüre göre modernize edilmiş WLTP Emisyon Test Laboratuvarı’nı devreye alan OTAM, bir ilki gerçekleştirerek artırılmış gerçeklik teknolojisi ile test devrini başlattı

Otomotiv sektörünün küresel pazarlardaki rekabet gücünü artırmak amacıyla çalışmalar yürüten Otomotiv Teknolojileri Araştırma Geliştirme Merkezi (OTAM), bir ilki hayata geçirerek Artırılmış Gerçeklik Platformu'nu sektöre ve müşterilerine sundu.

MALİYETLERİ AZALTIYOR
Hizmet verdiği otomotiv firmalarının Ar-Ge'ler arası eşgüdümlü çalışmasına olanak tanıyan teknoloji ile birden fazla yetkilendirilmiş şirket kullanıcısı, aynı anda OTAM'ın test yetkilisine bağlanarak süreçleri birebir takip ederek zaman kaybı ve maliyetleri azaltıyor.

"BİR İLKE İMZA ATTIK"
Artırılmış gerçeklik teknolojisini Türkiye ve Avrupa'da bir test kurumu olarak ilk kez devreye almanın gururunu yaşadıklarını belirten OTAM Genel Müdürü Ekrem Özcan, "Otomotiv firmaları testlerini bizlere yaptırırken süreci yerinde izlemek ve test sürecine müdahale etmek isteyebiliyorlar. Bu da lokasyonumuzdan uzak firma temsilcilerinin tesisimize gelmesi ve zaman-maliyet kaybı oluşması anlamına geliyor. Bundan böyle bir ilke imza atarak, dünyanın neresinde olursa olsun mühendislik ve test hizmetlerimizden yararlanmak isteyenler, ilgili parçaların test, kontrol ve denetim gibi tüm süreçlerine uzaktan birebir katılabilecekler" dedi.

ERCAN KARACA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.