Honda CR-V Hybrid ile döndü

Avrupa’da satışa sunulan ilk Hybrid Honda SUV modeli olan CR-V Hybrid, Türkiye pazarında da yerini aldı. Araç elektrikli sürüş, Hybrid sürüş ve benzinli sürüş olmak üzere üç farklı sürüş modu arasında otomatik olarak geçiş yapabiliyor

Honda, yeni CR-V ile ilk kez Avrupa pazarında bir Hybrid motorlu SUV modelini satışa sundu. Türkiye'de de yollara çıkan Honda CR-V Hybrid modelinin temelini Honda'nın 2025 yılı 'Elektrikli Vizyon' stratejisi kapsamında geliştirilen i-MMD (Akıllı Çok Modlu Sürücü) teknolojisi oluşturuyor. Honda CR-V Hybrid, bu teknolojiyi kullanarak yola çıkan ilk araç olarak dikkat çekiyor. i-MMD teknolojisindeki Hybrid sistem, 2,0 litre hacimli i-VTEC Atkinson döngüsüne sahip benzinli motor ve biri elektrik jeneratörü olmak üzere iki adet elektrik motorunun bir arada kullanılmasını sağlıyor.

DAHA YÜKSEK VERİM
Honda CR-V Hybrid'in yüksek verimlilik sağlayan 2,0 litre hacimli i-VTEC Atkinson döngüsüne sahip benzinli motoru, iki elektrik motoru ve lityum-iyon bataryadan oluşan sistemi 184 PS güç ve 315 Nm tork üretiyor. Geleneksel şanzımana olan ihtiyacı da ortadan kaldıran i-MMD teknolojisi, sabit oranlı tek dişli hareketli parçalar arasında doğrudan bir bağlantı oluşturularak daha yumuşak bir tork aktarımı sağlanıyor. Honda'nın kullanıma sunmuş olduğu bu çözüm, diğer Hybrid araçlarda kullanılan gezegen dişliye sahip e-CVT şanzımana oranla çok daha yüksek bir verimlilik sunuyor. Honda CR-V Hybrid, 450.000 TL'lik fiyatıyla Türkiye'de satışa çıktı.
SATIŞ HEDEFİ 30 BİN ADET
CR-V Hybrid'in satışa çıktığı pazarlarda 30 bin satış adedine ulaşmasını öngördüklerini belirten Honda Türkiye Başkanı Takuya Tsumura "Türkiye'de hibrit araçların algılanması hızla arttı. 2018 sonuçlarına göre, Avrupa'da Hybrid araç seçeneğini düşünenlerin oranı yüzde 18'den yüzde 34'e yükseldi. Hybrid teknolojisinin önümüzdeki dönemi belirleyeceği en önemli göstergeler olduğuna inanıyoruz" dedi.

ÜÇ FARKLI SÜRÜŞ MODU
YENİ Honda CR-V Hybrid, özgün bir dijital gösterge ekranına sahip. Bu ekran o anki sürüş modunu gösterirken aynı zamanda sürücünün aracı harekete geçirme noktasında hangi güç kaynağının nasıl davrandığını anlamasını da sağlıyor. Sistem lityum-iyon bataryanın şarj durumunu veya grafikler halinde sistemin enerji tüketimini gösteriyor.

ERCAN KARACA

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.