THY'nin yeni reklam filmi sosyal medyaya damgasını vurdu

Türk Hava Yolları'nın yeni reklam projesi tüm dünyada izlenme rekoru kırarak büyük beğeni topladı. THY'nin Ay’a 1969’da yapılan ilk yolculuktan ilham alan yeni reklam filmi, ABD’nin en çok izlediği ve dünya genelinde 600 milyondan fazla kişinin takip ettiği Amerikan Ulusal Futbol Ligi final maçında(Super Bowl) gösterildi.

Türk Hava Yolları'nın, Ay'a 1969'da yapılan ilk yolculuktan ilham alan yeni reklam filmi gösterime girdi. Dünyanın en çok ülkesine uçan havayolu şirketi unvanına sahip Türk Hava Yolları, "Adım At Dünyaya" isimli yeni reklam filmi ile 600 milyon insanın 1969'da Ay'a yapılan ilk yolculuğu izlerken hissettiği merak ve macera duygusunu yeniden canlandırmayı hedefledi. Reklam filminin 30 saniyelik versiyonu, dünyanın en çok izlenen spor etkinliği olan Super Bowl'un bu yıl gerçekleştirilen 54. müsabakasındaki reklam kuşağının üçüncü bölümünde yayınlandı. Bu yıl izleyicisiyle Miami'de buluşan oyunda Kansas City Chiefs, San Francisco 49ers'ı 31-20 mağlup ederek şampiyonluğa ulaşırken, THY'nin reklamı sosyal medyada da ABD'liler tarafından büyük beğeni aldı.

DÜNYAYA İSMİNİ BİR KEZ DAHA DUYURDU
THY, ABD'de yolcu sayısını artırmak adına reklam, bilet, televizyon, yiyecek içecek, ürün satışları ile birlikte milyarca dolar iş hacmi olan Amerikan Ulusal Futbol Ligi final maçında (Super Bowl) reklamının yer almasıyla dünya genelinde ismini bir kez daha duyurdu.Super Bowl, her yıl ABD'de en çok izlenen televizyon programı olma özelliğini taşıyor. Maç bilet fiyatları büyük ilgiden astronomik rakamlara da çıkıyor. Super Bowl izleyicileri yeni bir televizyon aldığı da yapılan araştırmalar da belirlendi.

THY'nin yeni reklam filmi sosyal medyaya damgasını vurdu

REKLAM FİLMİNİN KONUSU
Dünyada bir milyardan fazla insanın, yaşadığı ülkenin sınırları dışına çıkmadığı istatistiğinden yola çıkarak özgün bir hikaye kurgulamayı hedef edinen Türk Hava Yolları, bu reklam projesi ile yaşadıkları ülkenin sınırlarını ilk kez aşan üç kişinin hikayesine yer verdi. "Adım At Dünyaya" reklam filminde rol alan Russ, Mariha ve Karlos'un film süresince daha önce hiç gitmedikleri ülkeleri keşfedip, yeni bir coğrafyaya adım atmanın heyecanı gösterildi. Film, bu kişilerin daha önce ayak basmadıkları topraklara yaptıkları yolculuklardaki keşfetme hazzını gözler önüne sermeyi, herkesi yaşadığı gezegenin güzelliklerini tanımaya davet ediyor. "Adım At Dünyaya" macerası yeryüzünde atılan bir küçük adım ile başlıyor.

THY MAÇ İÇİN YOLCU DA TAŞIDI
Türk Hava Yolları'nın en önemli yolcu pazarları arasında ABD'ye yapılan uçuşlar ön sırada yer alıyor. ABD'de, New York, Los Angeles, Washington, Boston, Houston, Şikago, Miami, Atlanta ve San Francisco olmak üzere 9 noktaya uçan THY, önemli transit yolcu potansiyeli olan Newark'a da yakında seferlere başlayacak. Maçın yapıldığı Miami'ye THY doğrudan uçuyor. Dünyanın birçok noktasından maçı izlemek için THY, İstanbul Havalimanı'ndan Miami'ye yolcu taşıdı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.