TPE İzmir fuarında


Türk Patent Enstitüsü (TPE), 28 Ağustos-6 Eylül 2009 tarihleri arasında gerçekleştirilecek 78. İzmir Enternasyonal Fuarında bu yıl da yerini alacak. TPE'den yapılan yazılı açıklamada, sınai mülkiyet bilincini ve bilgisini ülke genelinde yaymak misyonundan hareketle TPE'nin, geniş kitlelere ve potansiyel sınai mülkiyet kullanıcılarına ulaşarak, sınai haklara olan ilgiyi ve bilinç düzeyini artırmak açısından bir fırsat olarak değerlendirdiği, iş dünyasından çok sayıda sektör temsilcilerinin bir araya geldiği 78. İzmir Enternasyonal Fuarına katılım sağladığı kaydedildi. Girişimcilerin TPE rehberliğinde, sınai mülkiyet konusunda oluşturacakları bilinçli stratejiler ve sınai koruma ile fikri sermayelerini artırabileceği, işlerini büyütüp geliştirebilecekleri kaydedilen açıklamada, sektörlerinde liderliği hedef olarak belirlemiş olan firmaların sınai mülkiyetin önem ve gücünü kavradıkça, güçlü sınai mülkiyet portföyleri oluşturdukları ve hedeflerine biraz daha yaklaştıkları belirtildi. 10 gün sürecek fuar boyunca 2 nolu salonda yer alacak TPE, tüm katılımcıları ve ziyaretçileri, sınai mülkiyet hakları konusunda daha fazla bilgi sahibi olarak, buluşlarına, özgün tasarımlarına, markalarına, yeniliklerine sahip çıkmaya davet etti. TPE, sektörel buluşma ortamı yaratan, uluslararası nitelikte önemli fuarlardan biri olarak gördüğü İzmir Enternasyonal Fuarına yaklaşık 5 yıldır katılıyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.