Levent Marina çekek yerini hizmete açtı

Türk Silahlarını Güçlendirme Vakfı'ndan kiraladığı tesisi yenileyen Dirinler Grubu, tekne ve yatları kabul etmeye başladı

MURAT ŞAHİN (HABER MERKEZİ)
İzmir Levent Marina'nın işletme hakkını Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı'ndan (TSKGV) alan Dirinler Grubu, Marina'nın çekek yerini hizmete açarken tekne ve yat kabülüne de başladı. TSKGV Genel Müdürü Emekli Korgeneral Engin Alan'ın da katıldığı tören ile marinanın kısmi açılışı gerçekleştirildi. Açılış kurdelesini Dirinler Döküm A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Melih Dirin ile annesi Sabahat ve kızı Ceren Dirin birlikte kesti. 3 aylık zaman diliminde marinada yapılan çalışmalar hakkında da Emekli Korgeneral Alan'a brifing verildi.
YATIRIMDAN KAÇMADIK
Levnet Marina'nın kısmi açılış töreninde konuşan Dirinler Döküm Yönetim Kurulu Başkanı Melih Dirin, tesisin kendilerine teslim edildiği günden bugüne kadar geçen 3 ay içinde gece gündüz çalıştıklarını belirterek, "Levent Marina'yı baştan aşağıya yeniledik. İzmirlilerin, bulunmaktan zevk aldığı bir mekan yaratmak için uğraş verdik. Hiçbir yatırımdan kaçmadık. Tekne kabülüne başladık ve çekek yerimiz de hizmete girdi.
Sosyal tesislerle diğer birimleri de 3 ay içinde tamamlayarak, marinayı İzmirlilerin hizmetine sunmak istiyoruz" dedi. 'Levent Marina Yeniden' sloganı ile hareket ettiklerini ve gelecekte Levent Marina zinciri kurmayı hedeflediklerini de söyleyen Dirin, "İzmir Levent Marina'da hiç bir masraftan kaçmadık. Sözleşme dışında da İzmir'e yakışan bir marina yaratmak için altyapıyı baştan aşağıya yeniledik. Marina'daki elektrik, yangın gibi ekipmanlar değiştirildi. Marinanın peyzajına çok önem veriyoruz. Palmiyelerle süslüyoruz. LED ışıklandırma yapıyoruz. Marinanın dış duvarlarını yıktık. Şimdi bütün İzmirliler gelip geçerken marinayı görebilecek. Sundurmaları da tamamen değiştirdik" diye konuştu.
Brifing ve açılış konuşmalarının ardından Marina'nın kısmi açılışı kurdele kesimi ile gerçekleştirildi.
"İzmir'e yakışsın"
Törene katılan Türk Silahlı Kuvvetlerini Güçlendirme Vakfı Genel Müdürü Korgeneral Engin Alan, Levent Marina'nın en iyi şartlarda İzmir'e ve İzmirlilere yakışan bir yer olmasını istediklerini söyledi. Buraya gelen İzmirlilerin zevk almasını ve beğenmesini arzuladıklarını açıklayan Emekli Korgeneral Alan, Marina'nın İzmir'de gurur duyulacak bir mekan olmasını diledi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.