Esnaf gemide umduğunu bulamadı

Önceki akşam İzmir'de konaklayan MSC Splendida'nın 3 bin 500 yolcusu ve bin 500'e yakın personeli, eğlence ve alışveriş yeri sahiplerinin beklentilerini boşa çıkardı. Yolcuların tamamına yakını gemiden çıkmadı


Önceki akşam İzmir'de konaklayan MSC Splendida'nın 3 bin 500 yolcusu ve bin 500'e yakın personeli, eğlence ve alışveriş yeri sahiplerinin beklentilerini boşa çıkardı. Yolcuların tamamına yakını gemiden çıkmadı

METİN BURMALI (HABER MERKEZİ)
Yaklaşık 3 bin 500 yolcusu ve bin 500'e yakın personeli ile önceki akşam İzmir'de konaklayan MSC Splendida, esnafın beklentilerini karşılayamadı. Yolcuların tamamına yakını akşamı gemide geçirmeyi tercih etti. Sadece personelin bir bölümü ile az sayıdaki kruvaziyer yolcusu akşam saatlerinde Kordon'da eğlendi. Mısır'da yaşanan olaylar nedeni ile İskenderiye programını iptal eden dev kruvaziyer gemisi MSC Splendida'dan umutlu olan esnaf, hayal kırıklığı yaşadı.
'YAĞMUR TALİHSİZLİK OLDU'
İzmir Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanı Ekrem Demirtaş, yoğun yağmurun talihsizlik olduğunu söyledi. Demirtaş, "Yağmur ve gemide çok fazla çocuklu aile olması, turistlerin özellikle gece kentimizi gezmeye çıkmaları konusundaki beklentimizin tam olarak gerçekleşmesini engelledi. Buna karşın yine de gece 22.30-23.00'den sonra pek çok turistin gemiden ayrılıp İzmir'i gezdiğini biliyoruz. Personelden çıkan çok oldu" dedi.
İlk gecelemede hiçbir sorun ve olumsuzluk yaşanmadığına dikkat çeken Demirtaş, "İzmir yine farkını ve misavirperverliğini ortaya koydu. Bu konaklamanın devamının gelmesini umuyoruz ve bunun için çalışacağız. Önümüzdeki seferlerde herkes çok daha bilinçli olacak. Hiçbir sorun yaşanmaması nedeniyle başta Büyükşehir Belediyemiz ve Konak Belediyemiz olmak üzere ilgili tüm kurumlara, Kordon ve Alsancak esnafına, üyelerimize teşekkür ediyoruz" diye konuştu.
'ARAŞTIRMA YAPALIM'
Kordon İşadamları Derneği Başkanı Ömür Şanlı ise, MSC Splendida'nın yolcularının esnafa katkısının olmadığını belirterek, "Yolcuların çoğu gemide kaldı. 50-100 kişilik bir grup Kordon'a uğradı. Bu durumu kısmen havaların yağışlı olmasına bağlıyoruz. Ancak kruvaziyer firmaları ve acentelerle görüşüp yolcuları gemiye bağlayanın ne olduğunu araştırmamız lazım" dedi.
'Broşür bastırmıştık ancak gelen olmadı'
Binlerce kişinin bulunduğu gemiyi görünce limandaki restoranında hazırlık yapan Bonzai Restoran'ın sahibi Mehmet Karaaslan, "En az 100 müşteri bekliyorduk ancak bir tanesi bile eğlence mekanlarına uğramadı" diyerek dert yandı. Karaaslan, günler öncesinden hazırlık yaparak turist çekmek için yabancı dilde tanıtım broşürleri bastırdıklarını, ancak bir tane turistin bile eğlenmek için para harcamadığını ifade etti.


X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.