Koç ailesi açılış için İzmir'e geliyor


Koç Holding Yönetim Kurulu Üyesi Semahat Arsel'in yatırımı olan 'Asmaçatı Alışveriş ve Buluşma Noktası'nın bugün Balçova'daki açılışına Koç ailesi de katılacak

Koç Holding Yönetim Kurulu Üyesi Semahat Arsel, Balçova'da yeni bir butik alışveriş merkezi açıyor. Ege çardak sohbetlerine de ev sahipliği yapacak 'Asmaçatı Alışveriş ve Buluşma Noktası' bugün kapılarını ziyaretçilerine açacak. Merkezin açılışına Arsel'in yanı sıra Koç Holding Şeref Başkanı Rahmi Koç, Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Koç ve Yönetim Kurulu Üyesi Ali Koç'un da katılacağı bildirildi. Yaklaşık 25 milyon dolar yatırımla gerçekleşen Asmaçatı Alışveriş ve Buluşma Noktası, Ege'nin vazgeçilmezi olan çardakaltı sohbetleri konseptine göre inşa edildi. Semahat Arsel'in yatırımı olan, Tabanlıoğlu Mimarlık tarafından tasarlanan Asmaçatı ABN'nin inşaatı ise Ark İnşaat tarafından gerçekleştirildi.

18 DÜKKAN VAR

Ege'nin çardakaltında vakit geçirme konseptinden yola çıkılarak inşa edilen butik projede 18 dükkan bulunuyor. İzmir kültürü ile uyum içerisinde olan, yerel öğeleri barındıran Asmaçatı, yaz aylarında açık alanları, kış aylarında ise kapanan özel tasarımlı çatısı ile keyifli sohbetlere ev sahipliği yapacak.
Genç kitlenin dinamik ve değişken ihtiyaçlarına cevap vermeyi hedefleyen altyapı ve ürün çeşitliliğine sahip buluşma noktası, İzmirlilerin ve turistlerin yol üzerinde ihtiyaçlarını karşılayacakları bir nokta olmayı hedefliyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.