80. İEF'ye doğru

İzmir Büyükşehir Belediyesi Kültür ve Sanat İşleri A.Ş (İZFAŞ) 80. İzmir Enternasyonal Fuarı çalışmalarını başlattı. İZFAŞ'tan yapılan yazılı açıklamaya göre, İZFAŞ Genel Müdürü Doğan İşleyen, Lozan ve Basmane kapılarına takılan geri sayım cihazı butonuna basarak 80. İEF'ye geri sayımı başlattı. 8 Eylül 2011 tarihine kadar cihaz geri sayımı tamamlamış olacak. İzmir Enternasyonal Fuarı'nın 80'incisi 8 & 18 Eylül 2011 tarihleri arasında gerçekleştirilecek.

İzmir Enternasyonal Fuarı, 80. yılında ilk kez ''partner ülke'' uygulamasına geçti. İzmir, partner olarak Avusturya'yı, ''onur konuğu il'' olarak da Denizli'yi ağırlayacak. Fuarın teması ise ''Çevre ve Çevre Teknolojileri'' olacak. 80. İEF'nin partner ülkesi olan Avusturya, Orta Avrupa'da denize kıyısı olmayan, dokuz eyaletten oluşan bir federasyon. Ülkeler arası ticari ve sosyal ilişkilerin geliştirilmesinde önemli katkı sağlayacak partner ülke uygulamasında amaç, Avusturya'yı, kültürel boyutunun yanı sıra ticari ve yatırım olanaklarıyla da tanıtmak olacak. Şimdiye değin, sırasıyla Fransa, İtalya, Romanya, İsveç, Pakistan, Endonezya, Hindistan, Bulgaristan, Moldova, Çin Halk Cumhuriyeti, Bosna Hersek, Mısır, Rusya Federasyonu, Tunus, Kazakistan, Ukrayna, Küba, Etiyopya'nın onur konuğu ülke olduğu fuarda, Avusturya ilk kez partner ülke olacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.