"Ege Bölgesi plastiğin üretim ve ticaret üssü olacak"

İZFAŞ Genel Müdür Vekili Mehmet Şakir Örs, 10-13 Mayıs 2012 tarihleri arasında düzenlenecek 1. Plastik Ambalaj ve Teknolojileri Fuarı'nı çok önemsediğini, İzmir ve Ege Bölgesi'nin plastiğin üretim üssü olacağını bildirdi. İZFAŞ'tan yapılan yazılı açıklamaya göre, ilk kez düzenlenecek fuarla ilgili olarak sektör yetkilileri ile toplantı yapan Örs, İzmir'in fuarlar kenti olması yolunda bir adımın daha atıldığını belirtti. Yeni fuar alanının devreye girmesiyle birlikte var olan fuarlara yeni sektörlerin de ekleneceğini kaydeden Örs, ''İlk kez düzenleyeceğimiz plastik fuarı bizim için yeni bir sektörle buluşma anlamına geliyor. Bu ilk adımdır. Bu sektörün önünün çok açık olduğunu düşünüyorum. Petkim'in varlığı bu sektör için çok önemli bir kazanç. Yatırım hamleleriyle birlikte İzmir'in ve Ege Bölgesi'nin plastiğin üretim ve ticaret üssü olacağını düşünüyorum'' ifadelerini kullandı. Ege Plaster Derneği Başkanı Erol Paksu ise bugüne kadar hiç yapılmamış bir fuarı gerçekleştireceklerini, bu fuarı üst noktalara taşımak istediklerini dile getirdi. Petkim Satış ve Pazarlama Müdürü Mevlüt Çetinkaya da fuarın plastikle ilgili olumsuz imajı ortadan kaldırmak için önemli bir platform olacağına dikkat çekerek, ''İnsanlığın refahı plastik kullanımıyla ölçülür. Doğal malzeme yerine plastik kullanarak doğayı daha çok koruduğumuz düşünüyorum. Fuar bu algı için önemli bir vesile olacak'' görüşünü bildirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.