Selçuk'ta hizmet masası açılıyor

Selçuk Belediyesi, vatandaşların istek, öneri ve şikayetlerinin hızlı bir şekilde çözümlenmesi için Hizmet Masası kurdu. Yeni birim yarın (Çarşamba) saat 15.00'te hizmete girecek. Vatandaşların sorunlarının çözümü için harcanan zaman ve yaşanan bürokratik sıkıntılara Hizmet Masası Çözüm getirecek. Selçuk Belediyesi'nin giriş katında hizmete girecek yeni birimle vatandaşların belediyeyle ilgili her türlü problemleri çözüme kavuşturulmaya çalışılırken, sonuçlar da başvuru sahibine anında aktarılacak. Vatandaşlar 4448892 numaralı telefondan, şahsen veya mail yolu ile şikayetlerini hizmet masasına iletecek. 4 personelin çalıştığı birimde vatandaşların talepleri kayda alınarak ilgili birime aktarılacak. Talep ve şikayetler ilgili birim tarafından anında değerlendirilerek vatandaşa bilgi verilecek. Vatandaşlar 444 8 892 numaralı telefondan sesli mesaj sistemi sayesinde de istek ve şikayetlerini hizmet masasına bildirebilecek. Yedi gün 24 saat istek ve şikayetlerin kayıt altında tutulacağı sistem sayesinde vatandaşların sorunları hızlı bir şekilde çözüme kavuşacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.