Soyer kendisini övene kesenin ağzını açtı

İzmir Büyükşehir Belediyesi, sosyal medyada pozitif algı oluşturmak için kesenin ağzını açtı. Belediyenin 2019'dan bu yana sosyal medya çalışmaları için ayırdığı bütçe ortaya çıktı.

3 yılda yapılan ihalelerin bedelinin her yıl arttığı görüldü. İhalelerde 2019'da 120 bin lira ödenirken bu miktar 2020'de 270 bine, 2021'de ise 332 bin 500 TL'ye çıktı. Belediye ve başkanın övülmesi için 3 yılda 700 bin TL'den fazla harcama yapılmış oldu.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.