Urla'da Korkuluk Havası

Türkiye’nin ilk tematik festivali olan Barbaros Oyuk (Korkuluk) Festivali’nin hazırlıkları başladı. Bu yıl 19- 21 Mayıs tarihlerinde düzenlenecek festival için tüm köy halkı el birliğiyle yeni korkuluklar yapıyor

URLA'nın Barbaros köyünde geçtiğimiz yıl ilki düzenlenen Korkuluk Festivali'nin ikincisi 19- 21 Mayıs tarihlerinde gerçekleştirilecek. İlk festivalde ziyaretçilerini 300 oyukla (tarla korkuluğu) karşılayan Barbaroslular, bu yıl 500 korkuluk yapmayı hedefliyor. Festival hazırlık sürecinde çeşitli üniversitelerden, fotoğraf kulüplerinden ve sivil toplum kuruluşlarından gönüllülerin katkıda bulunduğu festivalin ilk atölye çalışmasını İzmir Atatürk Organize Sanayi Bölgesi (İAOSB) Fotoğraf Kulübü gerçekleştirdi, 40 oyuk yaparak Barbaroslular'a destek oldu.

HEDEF 10 BİN ZİYARETÇİ

FESTİVAL Komitesi Başkanı Demet Küçükkayalar, "Festivalimizi, tarımsal ve el işi üretime dikkat çekmek ve geleneklerimize sahip çıkmak amacıyla düzenliyoruz. Köyümüzün sessizliğine, sakinliğine zarar vermeden, doğal dokusunu bozmadan, unutulmuş geleneklerimizi canlandırmak, üretim gücümüzü ortaya çıkarmak ve kırsal yaşamın bize sunduğu nimetlerden ödün vermeden sürdürülebilir kalkınmamızı sağlamayı amaçlıyoruz.
Birinci festivalde 6 bin kişiyi Barbaros'a çekmeyi başardık. Bu yıl hedefimiz 10 bin ziyaretçiye ulaşmak" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.