Nusret’teki takipçi kimsede yok

KAHRAMANCA - KAHRAMAN DURAK

Zengin olmakla, haber olmak ne kadar ayrı şeylerse, sosyal medyada fenomen olmak da aynı şey. Türkiye'de milyonları arkasından sürükleyen birbirinden ünlü sanatçılar var. Tarkan, Cem Yılmaz, Demet Akalın, Şahan Gökbakar, Murat Boz ve onlarcası. Yer aldıkları projeler ses getiriyor, konserleri ve filmlerine yüz binler akın ediyor. Kitlelerin önündeler.
Her gün gazete sayfalarında yer alıyorlar, hemen hemen her Tv kanalında haberleri yayınlanıyor, yıllardır göz önündeler, amaaaaa, iş sosyal medya fenomeni olmaya gelince işler değişiyor. Bu saydığım isimler haber ve röportajların yanı sıra reklam filmleri ile de gözümüzün önünden ayrılmıyor. Sonra ete tuz atan bir adam geliyor ve bu mega ünlü isimleri silip süpürüyor.
Sadece bir hareket. Elini kolunu kıvırarak ete tuz atıyor olay birkaç saniyelik görüntü hepsi bu. Sonrası daha da ilginç, bu hareket sosyal medyada patlıyor, bu patlama dünyaya yayılıyor, Hollywood'un ünlü oyuncuları, şarkıcıları, film yapımcılarına kadar Nusret'in tuzlaması ile sosyal medyada poz veriyor. Takipçi derseniz, Nusret Instagram'da rakip tanımıyor.
7 milyon 300 bin kişi
Tarkan'ı 1 milyon 200 bin, Kıvanç Tatlıtuğ'u 1 milyon 300 bin, Cem Yılmaz'ı 1 milyon 800 bin, Şahan Gökbakar 1 milyon 800 bin, Demet Akalın'ı 5 milyon 900 bin, Murat Boz'u ise 6 milyon 800 bin, kişi takip ediyor.
Peki ya Nusret'in takipçisi kaç kişi ? Tam tamına 7 milyon 300 bin kişi. Sen film çek, dizilerde, reklamlarda oyna , albümler çıkart, klipler çek, konser ver, adam gelsin ete tuz atsın takipçileri silip süpürsün. Olur mu böyle iş demeyin, oluyormuş demek ki....
BAYRAMA KADAR ÇEŞME'Yİ BENCE DEĞERLENDİRİN
Çeşme'de tatil yapmanın tam zamanı aslında.
Ramazan ayı nedeniyle yoğunluk artmayacak. Bu durumu hem daha uygun fiyatlarda tatil imkanına hem de daha iyi hizmet alımına çevirmek mümkün. Oteller, plajlar, restoranlar ve eğlence yerleri çok çok kalabalık olmayacak. Fiyatlar daha orantılı olacak, daha rahat tatil imkanı olacak. Bayramın birinci günü ile birlikte bu avantajların hepsi ortadan kalkacak. Çeşme adım atılmaz bir hale gelecek benden söylemesi...
SEZEN AKSU VAZGEÇTİ ECE ERKEN SATAMADI
Geçt iğimiz yıllarda Karaburun'dan denize sıfır ev alan Sezen Aksu, annesinin ölümünün ardından bu yazlığı satmaya karar vermişti. İddialara göre 3 milyon lira isteyen 'Minik Serçe' satıştan tekrar vazgeçmiş. Kendisi ve akrabaları ile birlikte oturmaya karar veren Sezen Aksu, bu şekilde İzmir'den kopamayacağını bir kez daha göstermiş oldu.
Ece Erken ise evini satamayan ünlüler arasında. Dört yıl önce Alaçatı'da aldığı ev ile ünlü futbolcular Burak Yılmaz ve Selçuk İnan'a komşu olan ünlü sunucu Ece Erken'de evini bir türlü satamadı. 10 ay önce 2 milyon liraya evini satışa çıkartan Erken, 200 bin lira indirime gitmesine rağmen evi henüz satamadı. Geçtiğimiz hafta Alaçatı'ya gittiğimde tekrar bir bakayım dedim, satılık tabelası duruyor.
SERPİL ÇAKMAKLI'NIN EVİNİ YIKTILAR
Türk Sineması'nın bir dönem en çok adından söz ettiren isimlerinden birisi olan Serpil Çakmaklı'nın evini yıkmışlar.
Geçtiğimiz hafta İstanbul'da ki evini dozerlerle yıkan ekipler ünlü oyuncunun duygusal anlar yaşamasına neden olmuş.
Çakmaklı, meğerse evini kat karşılığı bir inşaat şirketine vermiş. Çakmaklı, yıkım sırasındaki duygularını ise "Yıllardır oturduğum içinde filmler çektiğim villa an itibarı ile yıkıldı. Harika bir yuvaya beni kavuşturacaklar en iyisini yapacağınızdan şüphem yok çok daha güzel olacak hayırlı uğurlu olsun" sözleri ile paylaşmış.
Ne diyelim hayırlısı olsun.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.