LCD ekranlı araçları ile lokma dağıtan Lokfa, sektörde yeni bir dönem başlatıyor. Firma sahibi Ahmet Akbıyık, "Araçlarımızda bulunan LCD ekranlarını müşterilerimizin istekleri doğrultusunda kullanıyoruz" diyor
ÖZGÜ ERÇETİNGÖZ
Nisan ayından bu yana özel donanımlı 2 aracıyla hizmet sunan Lokfa, sektördeki iddiasını kanıtlıyor. 300 Milyar TL'lık yatırım bedeli ile kurdukları lokma işinde daha da büyümeyi hedeflediklerini dile getiren Ahmet Akbıyık, "Lokfa ile lokma dökümü ve dağıtımı konusunda yeni bir devir başlatıyoruz. 2 yıl içerisinde araç sayımızı çoğaltarak sektörün aranılan markalarından biri olmayı hedefliyoruz" dedi. Uzun yıllar satış ve pazarlama konusunda çalışan Akbıyık, kendi işini kurarken kurumsal bir marka olmayı hedeflemiş.
ARABAYI MUTFAK YAPTI
Aile üyelerinin de lokma ustası olduğunu bu sebeple bu işe adım attıklarını belirten Akbıyık, "Uzun yıllar büyük firmaların satış ve pazarlama departmanlarında üst düzey yönetici olarak çalıştım. Buralarda edindiğim tecrübeleri kendi işime aktarıyorum. Her sektörde olduğu gibi bizim sektörümüzde de farklılık yaratmanın gerekliliğine inanıyorum. Bu amaçla hayata geçirdiğimiz mobil lokma servisi kısa sürede yoğun ilgi gördü" dedi.
Farklılaşmaya araçlardan başladıklarını belirten Akbıyık, öncelikle içerisinde lokma dökmeye uygun, gerekli tüm teçhizatların bulunduğu bir araç tasarladıklarını belirtti. Araçlara çok özel havalandırma sistemleri yerleştirdiklerini de sözlerine ekleyen Akbıyık, lokmanın hava karardıktan sonra da dökülebilmesi için aracın içini led ışıklarla donattıklarını söyledi. Aracın üç tarafındaki kapakların hem yatay hem de dikey olarak açılabildiğini ve buradan lokma servisi yapıldığını da belirten Akbıyık, şöyle devam etti:
EL DEĞMEDEN
"Araçlarımızda bulunan LCD ekranları da müşterilerimizin istekleri doğrultusunda kullanıyoruz. Hayır sahibi bu televizyonlarda isterse kendi ismini ve kimin adına hayır yaptığını gösterebiliyor. Hazırladıkları CD ya da harici belleği bize verdikleri takdirde ise kişiler, sevdiklerini fotoğraflarıyla anabiliyor ya da sevdikleri müzikleri ve ilahileri çalabiliyor. Açılışlarda ise mekan reklamlarını yine bu televizyonlar aracılığı ile gösterebiliyoruz."
Sektörde lokma dökümü sırasında genelde glikoz kullanıldığını söyleyen Akbıyık, kendilerinin ise şeker ve bal kullandığını dile getirdi. BU sayede tatlandırılan lokmaların oldukça rahat yendiğini ve ağızda unutulmayan bir tat bıraktığını dile getiren Akbıyık, çıtır çıtır olan lokmalarımızı yiyenlerden bugüne kadar hep tam not aldıklarını belirtti. Araçların hijyeni konusunda titiz davrandıklarını vurgulayan Akbıyık, "Gıda işinde temizliğin herşeyden önce geldiğine inanıyoruz. Dolayısıyla bu konuda kullandığımız tüm teçhizatları özenle seçtik. Hizmet öncesi ve hizmet sonrası araçlarımızın hijyenini sağlıyoruz. Lokmalarımızı el değmeden döküyoruz. Araç içerisinde görevli ustamız ve dağıtıcımız üzerinde firmamızın logosu bulunan tek tip kıyafetler giyerler" diye konuştu.
