Aynı tas aynı hamam

Karşıyaka'nın erken girdiği 'Bahar Havası' 8 sezonun son 10 haftasında başa hep bela oldu


Karşıyaka, Bank Asya 1. Lig'de aynı senaryoyu tekrar tekrar yaşamaktan bıkmadı. Yeşil-kırmızılılar 9. sezonunu yaşadığı ligde Mart ayıyla birlikte girdiği 'Bahar Havası'ndan bir türlü kurtulamadı. Play-Off oynadığı 2 sezon da bile son 10 haftayı sıkıntılı geçiren Kaf-Kaf, iyi başladığı sezonları hep kabusla kapatmayı gelenek haline getirdi. Buca, Konya ve Kartal'a yenildikten sonra Denizli ile İzmir'de 1-1 berabere kalan KSK, bu sezonda da rehavete erken girmenin faturasını ilk 6 yarışına havlu atarak ödemek zorunda kaldı.
2003-2004 sezonunda Bank Asya'ya ilk kez yükselen Karşıyaka, son 10 maçtan 3 galibiyet çıkardı. Bir sezon sonra (2004-05) aynı periyodu 7 yenilgi 3 galibiyetle kapatan Kaf-Kaf, 2005-06'da ise sadece 2 kez gülebildi. 2006-07 sezonunun son 10 haftasını tek galibiyetle kapatan Karşıyaka, bir sezon sonra (2007-08) aynı dönemi kazanamadan tamamladı. İlk kez Play-Off oynadığı 2008-09 sezonunu bile sıkıntılı geçiren KSK, üst üste 8 hafta kazanamamasına rağmen Bolu'yu 3-2 yenerek hedefine güçlükle ulaştı. 2009-10'da en iyi performansını çizen İzmir ekibi, 5 galibiyetle Play-Off'a 2. kez kalırken geçen sezon (2010-11) ise sadece 3 galibiyet elde etti.
GÖKHAN ÖZYURTLU

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.