İzmir statlarında ruhsat telaşı

İzmir'de Başbakan Binali Yıldırım'ın 9 Eylül'de aynı anda temellerini attığı Alsancak, Göztepe ve Karşıyaka statlarıyla ilgili ruhsat sancısı yaşanıyor

2014'te maçlara kapatılıp bir yıl sonra yıkılan Alsancak Stadı'nın yeniden inşaatı konusunda daha önce gerekli imar planı değişikliğini yapan Konak Belediyesi'nin, ruhsat için otopark şartı koştuğu öğrenildi. Belediyenin 28 Nisan'da yapılan ihaleyi alıp yer tesliminin ardından kendisine ruhsat başvurusunda bulunan Metro Yapı İnşaat'tan stadın altına yer altı otoparkı inşa edilmesini talep ettiği belirtildi. Tarafların anlaşmaya çalıştığı ifade edildi.

GÖZTEPE

Göztepe Stadı için Gürsel Aksel Tesisleri'nin 37 bin metrekarelik arazisi içinde bulunan alışveriş mağazasının tahliyesi bekleniyor. Firma, stat inşaatının gecikmesine yol açmamak adına Ocak 2018'e kadar sözleşmesi bulunmasına rağmen mağazayı 24 Eylül Pazar günü boşaltacağını açıkladı.

KARŞIYAKA

Karşıyaka Stadı'nın Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından Temmuz ayında hazırlanıp askıya çıkarılan imar planı ise İzmir Şehir Plancıları Odası'nın itirazı doğrultusunda değiştiriliyor. Bakanlık, önümüzdeki günlerde odanın istekleri ve yenilenen projeye göre plan değişikliğini yaparak Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü'nde 1 aylığına yeniden askıya çıkaracak. Askı sürecinde yeni itiraz gelmemesi durumunda Karşıyaka Belediyesi'ne ruhsat başvurusunda bulunulacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.