Pınar Karşıyaka’nın final kabusu

FIBA Europe Cup Çeyrek Final ilk maçında Dinamo Sassari’ye yenilen İzmir ekibi, son 8 yılda 6. kez final sendromunu aşamadı

Son 8 yılda 6. kez finaller aşamasına kalan Pınar Karşıyaka, final sendromunu bir türlü aşamadı. FIBA Europe Cup Çeyrek Final ilk maçında Dinamo Sassari'ye evinde 87-68 yenilen İzmir ekibi, işini zora soktu. Avrupa arenasına yıllar sonra döndüğü 2010-11 sezonunda FIBA Eurochallenge Cup'ta Spartak St Petersburg'la çeyrek final oynayıp ilk maçı 78-73, rövanşı 89-71 kaybederek elenen İzmir ekibi aynı kupada 2012-13 sezonunda ev sahipliği yaptığı Final Four'da finale kadar çıktı.
Yeşil-kırmızılı ekip, Krasnie Krylia karşısında taraftarı önünde bir ara 17 sayı farkla öne geçtiği finalde kupayı 1 sayıyla 77-76 kaybetti.
RAKİBİNDEN 19 SAYI FARK YEDİ
ULEB Eurocup'ta ligde şampiyon olduğu 2014-15 sezonunda Gran Canaria'yla çeyrek final oynayan KSK, deplasmandaki ilk maçı 76-66, evindeki rövanşı 75-74 kaybederek elendi. Karşıyaka, FIBA Şampiyonlar Ligi'nde 2016-17 sezonunda Umana Reyer Venezia'yı ilk maçta evinde 74-71 yendi, rövanşta 74-66 mağlup olarak havlu attı.
Geçen sezon aynı organizasyonda Ucam Murcia'yla çeyrek final oynayan yeşil-kırmızılılar, İzmir'deki ilk maçı 79-65, rövanşı 81-72 kaybetti. Bu sezon FIBA Europe Cup'ta 2 grup aşamasını ve son 16 turunu geçip son 8 arasına kalan Kaf-Kaf, rakibi D.Sassari'ye 19 sayı farkla yenilerek finali mucizelere bıraktı.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.