Oylamada birinciliğe yükseldi

Azerbaycan'da yapılacak 57. Eurovision Şarkı Yarışması'nın ikinci yarı finalinde yarışacak ve aralarında Türkiye'nin de bulunduğu 18 ülke kostümlü prova yaptı. Yarı finalde sahne alacakları sıraya göre performanslarını sergileyen yarışmacılar bir birinden renkli sahne gösterileriyle göz doldurdu.
Türkiye'yi, ''Love Me Back'' adlı şarkısıyla temsil eden Can Bonomo da 13'üncü sırada sahne alarak yarı final öncesi son provasını yaptı. Eurovision Şarkı Yarışması'nın fan kulüp organizasyonu olan Organisation generale des Amateurs de l'Eurovision (OGAE) tarafından düzenlenen ve basın mensupları ile fanların katıldığı kamuoyu yoklaması sonuçlarına göre, Can Bonomo ikinci yarı final grubunun liderliğine yükseldi. Dün yapılan birinci yarı final sırasında halen 3. sırada bulunan Can Bonomo, bugün sisteme girilen oylarla İsveç ve Sırbistan'ı geride bırakarak birinci sıraya çıktı.
Yarın Crystal Hall'da TSİ 22.00'da başlayacak ikinci yarı finalde yarışacak ülkelerin şu sıralamayla sahne alacak: 1. Sırbistan, 2. Makedonya Cumhuriyeti, 3. Hollanda, 4. Malta, 5. Belarus, 6. Portekiz, 7. Ukrayna, 8. Bulgaristan, 9. Slovenya, 10. Hırvatistan, 11. İsveç 12. Gürcistan, 13. Türkiye, 14. Estonya, 15. Slovakya, 16. Norveç, 17. Bosna-Hersek ve 18. Litvanya.
57. Eurovision Şarkı Yarışması'nın 26 Mayıs'ta yapılacak finalinde 1 ve 2. yarı finalden katılacak 10'ar ülke ile finale doğrudan katılan İngiltere, Fransa, İtalya, İspanya, Almanya ve evsahibi Azerbaycan temsilcileri sahne alacak.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.