Hem tatilden oldu hem de parasından
İzmir’de Kurban Bayramı için tanınmış bir siteden Antalya’da rezervasyon yaptıran ve parasını taksitle ödeyen Gülşah Baş ile ailesinin tatili zehir oldu. Gelen mesajla tatillerinin iptal olduğunu öğrenen Baş, “Tatile çıkamadık, paramızı da hala alamadık” dedi
- Yaşam
- 6.9.2018 23:20:06
Bornova'da yaşayan 22 yaşındaki Gülşah Baş, ailesiyle Kurban Bayramı tatilini geçirmek için erken rezervasyondan faydalanmak istedi. Baş, 2018'in Ocak ayında bir seyahat acentesinin internet sitesinden Antalya'da 18-25 Ağustos tarihleri arasında 7 gece için rezervasyon yaptırdı. Genç kız, 3 bin 684 TL'lik ücreti de kredi kartıyla ödedi. Gelen mesajla tatillerinin iptal olduğunu öğrenen Gülşah Baş, büyük bir şok yaşadı.
SEÇİMİ BAHANE ETTİLER
Şirketin geç kızın cep telefonuna attığı mesajda, "Hükümetimizin beklenmedik şekilde aldığı erken seçim kararı sebebiyle şirketimiz çok sayıda rezervasyon iptaliyle karşı karşıya kaldı. Ekonomik sıkıntı nedeniyle rezervasyonları iptal edip iadelerinizi Kasım ayından itibaren ödeyeceğiz" ifadelerine yer verildi. Kendisi gibi 82 kişinin mağdur olduğunu iddia eden Baş, ücret iadesi için uğraştı ancak başarılı olamadı. Şirket yetkilileri ile temasa geçen genç kıza, parasının 1 hafta içerisinde geri yatırılacağı iletildi. Aradan bir hafta geçtikten sonra tekrar siteyi arayan Baş, bu kez de 15 gün içerisinde paranın ödeneceği yanıtını aldı ancak bu söz de tutulmadı. Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuru yapan genç kıza site yetkilileri "Sana hediye çeki verelim" önerisinde bulunmakla yetindi. Rezervasyon için 9 taksit yaptıran Gülşah Baş, hala ödemeleri devam ederken mağdur olduklarını ifade etti. Baş, "9 aydır ödüyoruz. Ödememizi aldılar ve iptal olduğunu söyledikten sonra da ödeme almayı kesmediler. Bu konuyla ilgili bir para iadesi yapılmadı" dedi.
BAYRAMI YAŞAYAMADIK
Annesinin de izin gününü tatile göre ayarladığını anlatan Baş, "Biletlerimizi de aldığımız için bunun hem maddi, hem de manevi zararı oldu. Sıkıntı yaşadık. Hem paramızdan hem tatilimizden olduk. Bayram tatilimiz moral bozukluğu içerisinde geçti. Kurban Bayramı'nı yaşayamadık" ifadelerini kullandı. Şirket yetkilileri ise, bazı müşterilere geri ödeme yapıldığını aktararak, "Bazı müşterilerimizin rezervasyonunu iptal ettik ve mağduriyetleri için birçok seçenek sunduk. Bazılarına ödemeleri gerçekleştirdik, bazı müşterilerimize de 31 Aralık'a kadar ödemelerimizi yapacağız. Şu anda ödemesi gerçekleşmeyen 30-35 müşterimiz bulunuyor" açıklamasını yaptı.
- BERGAMA ORMAN İŞLETME MÜDÜRLÜĞÜ KOZAK ORMAN İŞLETME ŞEFLİĞİ HACIHAMZALAR AĞAÇLANDIRMA UYGULAMASI SAHASI ARAZİ HAZIRLIĞI
- SOĞUTMA TESİSATI İŞLERİ YAPTIRILACAKTIR YAPI İŞLERİ VE TEKNİK DAİRE BAŞKANLIĞI YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI DOKUZ EYLÜL ÜNİVERSİTESİ
- 120 Euro’luk milliyet farkı
- 120 Euro’luk milliyet farkı