ÖSYM KPSS tercih kılavuzu yayında! KPSS tercihi nasıl yapılır?

KPSS sonuçlarının açıklanmasının ardından memur adayları merakla tercih dönemini bekliyordu. ÖSYM'den gelen son dakika duyurusuna göre KPSS 2022/2 için tercih kılavuzu yayınlandı ve tercih ekranı açıldı. Peki KPSS tercihi nasıl yapılır? KPSS tercih sonuçları ne zaman açıklanacak? İşte ÖSYM KPSS tercihi ile ilgili tüm merak edilenler...

2022 KPSS'ye girenlerin heyecanla beklediği tercih kılavuzu ÖSYM tarafından yayınlandı. Binlerce memur adayı ÖSYM'de yayımlanan kılavuz üzerinden tercihlerini yapabilecek. Peki KPSS tercihleri nasıl yapılır? KPSS tercih sonuçlarının açıklanma tarihi belli oldu mu? İşte, 2022/2 KPSS tercih tarihleri, branş ve kadro dağılımı hakkında tüm detaylar…

2022/2 KPSS TERCİHLERİ BAŞLADI
ÖSYM tarafından paylaşılan açıklamaya göre KPSS-2022/2: Bazı Kurum ve Kuruluşların Kadro ve Pozisyonlarına 2. Yerleştirme tercih başvuruları 21 Aralık 2022 tarihinde başlayacak ve 28 Aralık 2022 tarihinde sona erecek.

ÖSYM KPSS TERCİH EKRANI İÇİN TIKLAYINIZ

KPSS TERCİH KILAVUZU YAYIMLANDI
ÖSYM tarafından bazı kurum ve kuruluşların kadro ve pozisyonlarına yerleştirme tarihleri, branş ve kadro dağılımı şöyle:

KPSS TERCİH KILAVUZU İÇİN TIKLAYINIZ

KPSS TERCİHLERİ NASIL YAPILIR?
KPSS tercihleri, ÖSYM tarafından yayınlanacak olan tercih kılavuzu doğrultusunda gerçekleştirilecek. ÖSYM'nin resmi sitesi 'https://ais.osym.gov.tr' adresi üzerinden T.C. Kimlik Numarası ve aday şifresi kullanılarak bireysel tercih başvurusu yapılabilecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.