Otel, toplantı ve ziyafet salonlarıyla da her türlü organizasyona evsahipliği yapıyor
ÖZGÜ GEDİK
Çeşme'nin Ildır bölgesinde faaliyet gösteren Kaya Prestige Sunshine Hotel, güneş, deniz ve eğlencenin yanı sıra sunduğu olanaklarla da misafirlerinin beğenisini kazanıyor. Kaya Şirketler Grubu'nun İzmir dışına açılış stratejisinin bir sonucu olarak, 1996 yılında Çeşme Ildır bölgesinde Erythrai Otel adıyla hizmete açılan, 2009 yılında ise Kaya Prestige Sunshine adı ile tekrar grup bünyesine katılan otel, toplantı ve ziyafet salonlarıyla da her türlü organizasyon için farklı alternatifler sunuyor.
HAYAL DÜNYASI
Konuklarına bütün yılın yorgunluğunu unutulacakları ve hayal dünyalarındaki tüm gerçekleri yaşayabilecekleri bir tesis ile hizmet verdiklerini dile getiren Kaya Prestige Sunshine Hotel Genel Müdürü Seyyar Kırmızısakal, "Her işletmenin olduğu gibi bizim de hedeflerimiz var. Sektörde ilk 10'un içerisinde olmak için var gücümüzle çalışıyoruz. Bunu yakalamak her geçen zaman dilimiyle yarışan teknolojik çağın gerisinde kalmamakla doğru orantılıdır. Biz de, işletmemizde çağın gerisinde kalmamakla birlikte gelen misafirlerimizin, yemek, içmek ve istirahat etme konseptine istinaden, sportif, aktif ve adrenali yüksek bir tatil trendini yaşamalarını sağlamak için çalışmaktayız" dedi.
125 ve 300 kişilik toplantı salonları ve 300 kişilik kapalı terası ve 1000 kişilik açık ziyafet alanı bulunan Kaya Prestige Sunshine'ın
geniş otoparkı ve teknik ekipmanları ile bayi toplantıları, kongreler ve ziyafet organizasyonları için de oldukça uygun olduğunu dile getiren Kırmızısakal, "Tüm bunların yanı sıra toplam 129 oda ve 301 yatak kapasitesine sahip olan otelimizde, 71 standart oda, 32 aile odası, 9 suit, 15 club odası ve 2 kral dairesi bulunuyor. Odalarımızda geniş balkon ve teras, mini bar, merkezi ısıtma- soğutma sistemi, yangın dedektörü ve uydu yayınına sahip televizyon da bulunuyor" diye konuştu.
KALİTELİ ÜRÜN
Otel personelinin, mesleğine olan sevgisi, saygısı, disiplin ve arzusunun yanı sıra misafirlerine sundukları güleryüzün, temiz ortamın ve kaliteli ürünün otelin kalitesini belirlediğini dile geterine Genel Müdür Kırmızısakal şöyle devam etti:
"Gelen misafirlerimizin milliyetini, ülkesinin ekonomik yaşam standardını ve tatil kültürünü bilmemiz gerekir ki, nelere değer verdiklerini, neleri gözardı etmediklerini anlayabilelim. Ayrıca ışık, ses ve renk faktörü de tüm işletmelerde dikkatli kullanılmalıdır. Tüm misafirlerin ilgi ve beğenisini sağlamak ve misafirleri tekrar işletmemizde görmek bizim için en büyük mutluluktur."
Hizmetler
24 saat oda servisi
Kablosuz internet (Ücretsiz)
Uyandırma servisi
Kuru temizleme
Çamaşır ve ütü servisi
Posta- Mesaj- Faks hizmeti
Açık otopark
24 saat vale servisi
Revir
Araba kiralama
Hava alanı transferi
Aktiviteler
Bay/ Bayan Kuaför
Sağlık kulübü (Fitness, Sauna, Masaj)
Kapalı havuz
Açık Havuz 2 Adet (animasyon, kaydırak)
Disco
Mini club
Plaj, şezlong
Güneşlenme terası
Ada da özel plaj, herşey dahil concepti ve platform
Market
Air hokey
Bilardo salonu
Masa tenisi
Tekne ile ada gezisi
Satranç, tavla, okey ve kart oyunları
