Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Dijital Tırı 7. durağı Muğla’da ziyarete açıldı

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığının, Türkiye'nin milli, tarihi, kültürel, bilimsel ve teknolojik zenginliklerinin dijital sunumlarla anlatmak üzere projelendirdiği, "Dijital Tır", 7. durağı Muğla'ya geldi.

Türkiye turuna 19 Şubat'ta Edirne'den başlayan tır, Tekirdağ, Balıkesir, Manisa, İzmir ve Aydın'ın ardından Muğla Cumhuriyet Meydanı'nda Kovid-19 tedbirleri kapsamında kapılarını açtı.

Muğla Valisi Orhan Tavlı, Dijital Tır'ı ziyaret ederek, yetkililerden bilgi aldı.

Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı Muğla Bölge Müdürü Sezgin Sağun, tırın 52 haftada 52 ili dolaşacağını söyledi.

İç hacmi 40 metrekare olan tırın girişinde, yüksek teknolojiyle donatılmış holografik bir sunucunun ziyaretçileri karşılayacağını anlatan Sağun, şunları kaydetti:

"İlk deneyim alanı sihirli ayna olacak. İkinci deneyim alanımız üç boyutlu sanal kutu. Burada da gururumuz olan Fatih Sondaj Gemisi'nin holografik bir görüntüsü olacak. Üçüncü deneyim alanımız ise harekete duyarlı ekran. Burada da ülkemizin gururu İnsansız Hava Aracını (İHA) deneyim imkanı sunuyoruz. Son olarak da yeşil perde deneyimi olacak. Yeşil perde önünde çekileceğiniz fotoğraflarla İHA kullanımında dijital bir sertifika vereceğiz. Bunu da mail adreslerinize göndereceğiz."

Tır, Muğla'nın ardından Denizli'ye gidecek.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.