Azerbaycan'da Türk ayakkabıları moda

Ayakkabı Fuarı'nı ziyaret eden 12 kişilik Azeri heyet, yaptığı alımlarla organizasyona katılan firmaların yüzünü güldürdü

Bugün sona erecek olan Ayakkabı Yaz 2010-27. İzmir Ayakkabı, Çanta ve Aksesuvarları Fuarı'na gelen 12 kişilik Azeri heyet yaptıkları toptan ayakkabı alımlarıyla dikkat çekti. Azerbaycan Milli Prodüktivite Merkezi aracılığıyla fuara gelen Azeri heyet ayakkabının yanısıra çanta ve aksesuvar alımı da yaptı.
İKİLİ İLİŞKİLER
Heyet üyelerinin yaptığı her bir alımın 20 bin ila 70 bin TL arasında değiştiği, dört gün süren fuar çerçevesinde yapılan ikili ticaretin ise toplam yarım milyon dolar civarında olduğu öğrenildi.
Azerbaycan Milli Prodüktivite Merkezi Direktörü Farid Orujov "Türkiye ile ticaret yapmayı seviyoruz. Çünkü öncelikle ikili ticari ilişkilerde güven sorunu yaşamıyoruz. Türk ürünleri ülkemizde büyük rağbet görüyor. Türk ayakkabısı lüks segmentte yer alıyor ve Azeri üretimi bir ayakkabının en az üç katına satılıyor. Azeri işadamları da kaliteli Türk ayakkabısı alımı yapmaktan çekinmiyor. Son üç yılda Türkiye'den yapılan ayakkabı alımının çok büyük bir kısmı İzmir'den gerçekleştirildi. Azerbaycan'daki Türk ayakkabısı giyme modasının gelecekte de süreceğine inanıyoruz" dedi. Orujov, Azeri işadamlarının ayakkabının yanısıra inşaat, turizm, gıda ve tarım sektörlerine ve bu sektörlerle bağlantılı Türk fuarlarına yoğun ilgi gösterdiğini, ikili ticari ilişkilerin artarak sürdüğünü dile getirdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.