Başkanlık yarışında ilk kez iki liste var

Ege Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği Başkan Vekili Emre Kızılgüneşler'e, EGSD Başkanı Serdar Yavaşoğlu rakip olunca sektörün etkin isimleri karşı karşıya geldi

MURAT ŞAHİN (HABER MERKEZİ)
Ege Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği tarihinde ilk kez iki listeli seçime gidilmesi, seçime olan ilgiyi artırırken, ihracatçıları da ikiye böldü. Ege Giyim Sanayicileri Derneği (EGSD) Başkanlığı yapan Serdar Yavaşoğlu'nun, mevcut Başkan Vekili Emre Kızılgüneşler'e karşı yarışa katılması İzmir'deki sektörün etkin isimlerini karşı karşıya getirdi. 500'ün üzerinde firma temsilcisinin oy kullanacağı seçimler bir önceki dönemde 32 kişi ile zar zor yapılırken, 2 listenin yarıştığı bu seçimlerde katılım rekoru kırılması bekleniyor. Adaylar daha önceki seçimlerde pek dikkate alınmayan küçük ihracatçı firmaları seçime getirmek için yarışırken, seçimi küçük firmalardan en çok oyu alan adayın kazanacağı belirtiliyor.
ORTAK AKIL
Büyük sorunlar yaşanan küçük çaplı ihracatçı firmaların sorunlarının çözülmesi ve bölge ihracatının daha da artırılmasına dönük projeleri ile aday olduğunu vurgulayan Serdar Yavaşoğlu, İzmir'in bütün bölgelerinde projelerini firma temsilcilerine anlattığını söyledi. Seçimlerde 500'ün üzerinde firma temsilcinin oy kullanacağını, ihracatçıların birliklerine sahip çıkması gerektiğini açıklayan Yavaşoğlu, "Sektörde bilgi birikimi olan arkadaşlarımızla bir liste oluşturduk. Geçmiş dönemde önemli projelere imza atmıştık. Yeni dönemde de birçok kurumla yaşanan sorunların çözümü ve firmalara yeni vizyon kazandırarak ihracatlarını katlamaları için çalışacağız. Ekibimle birlikte ortak akılla bunu başaracağımıza inanıyorum" diye konuştu.
"İDDİALIYIZ"
Seçimlerde 500 firma temsilcisinin oy kullanacağını ve bütün üyelere ulaşmaya çalıştıklarını dile getiren Ege Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği Başkanı Emre Kızılgüneşler, bütün üyelerin sorunlarını dinledikleri söyledi. İzmir'in her noktasından firma temsilcilerinin listesinde yer aldığını ifade eden Kızılgüneşler, "Yeni dönemde özellikle firmaların ihracatını daha da artırması için projelerimiz olacak. Bu konuda firmalara eğitim vereceğiz. Pazarlama konularında destek olacağız. Yurtdışından daha çok alım heyeti getireceğiz. Bugüne kadar küçük ihracatçılar seçime katılım yapmadığı için daha çok büyük firmalar yer alıyordu. Bu seçimde 2 liste olması katılımcılığı artırdı. Biz de bundan mutluluk duyuyoruz. Biz iddialıyız. Seçimi de kazanacağımıza inanıyoruz" dedi.
Kim kimi destekliyor?
Ege Hazır Giyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği Başkanı, aynı zamanda İTO Başkan Vekili olan Jak Eskinazi, Emre Kızılgüneşler için çalışırken, EBSO Meclis üyeleri olan ve EGSD başkan vekilleri Ateş Demirkalkan ile Burak Sertbaş da Kızılgüneşler'e oy toplamak için çaba harcıyor. Serdar Yavaşoğlu'nu ise daha çok, küçük miktarlarda ihracat yapan MTK, Mimar Kemalettin ve Kemeraltı'ndaki ihracatçı firmaların desteklediği öğrenildi. Yavaşoğlu, EBSO Meclis Üyesi Atınç Abay ile birlikte halen Emre Kızılgüneşler'in yönetiminde yer alan Mehmet Göllü, Levent Şenolsun ve Faruk Ünlü'nün de desteğini aldı. Yavaşoğlu, ayrıca sektörün önde gelen isimlerinden Şükrü Eroğlu ile Şule Öztürkeri ile de birlikte hareket ediyor. Giyim Sanayicileri Derneği Başkanı Nedim Örün, seçimlerde tarafsızlığını korurken, Başkan Yardımcısı Mukadder Özden'in ise yine Serdar Yavaşoğlu'nun ekibini desteklediği öğrenildi. İki listenin yarışması ile büyük bir heyecan yaşanırken, yeni projelerin üretilmesi de ihracatçıları sevindiriyor.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.