Anadolu Ulaşım Yönetim Kurulu Başkanı Halil Erdoğmuş, "Yeni projelerimiz ve uygulamalarımızla sektördeki firmalara liderlik etmeye devam edeceğiz" dedi
Anadolu Ulaşım, kısa sürede birçok ilke ve yeniliğe imza attığı sektörde yedinci yaşını kutluyor. Anadolu Ulaşım Yönetim Kurulu Başkanı Halil Erdoğmuş, 2003 yılında merhum Orhan Erdoğmuş'un Uşak'ta kurduğu şirketin başarısı için gösterdikleri çabanın karşılığını almaya başladıklarını belirterek, "Anadolu Ulaşım, her gün büyüyen genç ve güçlü bir marka. Yeni projelerimiz ve uygulamalarımızla sektördeki firmalara liderlik etmeye devam edeceğiz. Şirketimiz, çalışanlarıyla, katılımcısıyla ve acentesiyle yolcularımızın ve halkımızın algılarında 'prestijli' unvanına sahip olmuştur. Bu sonuç, başarılı bir ekibin emeğiyle ortaya çıkmıştır. Tüm çalışma arkadaşlarıma ve iş ortaklarımıza teşekkür ediyorum" dedi.
777 KİŞİYE 7 DOLUPUAN
Anadolu Ulaşım'ın yedinci yılında sürekli yolculuk yapan konuklarına bir küçük sürprizi olduğunu dile getiren Erdoğmuş, Dolubilet sistemine kayıtlı üye yolcularından en çok yolculuk yapmış 777 yolcusuna 7 TL değerinde 7 DoluPuan hediye edildiğini belirtti. Ayrıca 21 Temmuz günü 7 numaralı koltuklarda yolculuk yapan DoluBilet üyesi konuklara 7 TL değerinde 7 DoluPuan hediye edildiğini de belirten Erdoğmuş, konukların birer kutlama SMS'i ile bilgilendirildiğini belirtti.
Konfor ve estetiğin buluştuğu prestijli otobüs modeli ve Anadolu Ulaşım'la yolculuk yapan konuklar tarafından 'Yer uçağı' benzetmelerine tabi olan Man Starliner araçları ile mevcut araç filosunu her yıl yenileyen Anadolu Ulaşım, 2010 yılının ilk yarısında 9 adet Starliner ve 7 Tourliner aracı filosuna ekleyerek, araç sayısını 60'a çıkardı.
Özel hizmet sunuyor
2008 yılında gerçekleştirdikleri yatırımla her koltuğun arkasına LCD ekranlar monte ettirerek, yolculukların keyfini bir kat daha artırdıklarını dile getiren Erdoğmuş, otobüsle ulaşımda yeni bir dönem başlattıklarını söyledi. Bebekli yolculara ücretsiz bebek koltuğunu yasal zorunluluk olmadan sunduklarını, bebek maması hediye ettiklerini, refakatli yolculuklarda genç yolcuları ailelerinden akrabalarına özel gözetimle ulaştırmayı başardıklarını da vurgulayan Erdoğmuş, "Yolculuğu, sadece A noktasından B noktasına varmak olarak tanımlamayan ve yolculuğu hizmet zenginliği ile birleştiren bir markayız" dedi.
Erdoğmuş şunları söyledi: "Teknolojik altyapının en verimli şekilde kullanılmasıyla, bilet satışlarımızın yüzde 25'i Call-Center ve Online olarak yapılırken, modern pazarlama ve bütünleşik kampanyalarla gruplandırılmış yolculara özel avantajlar sunabiliyoruz. DoluBilet markasıyla sunduğumuz CRM altyapımızla, yolcularımızı bireysel olarak tanıyor ve takip edebiliyoruz. Araçlarımızı ise uydu takip sistemi ile anlık olarak kontrol edebiliyoruz."
