Indesit Company, Türkiye’ye odaklandı


Avrupa'nın ikinci büyük beyaz eşya üreticisi Indesit Company, biri Manisa'daki soğutucu fabrikası olmak üzere dünyadaki 14 üretim tesisinde geçen yıl 13 milyon adedin üstünde beyaz eşya üretti. Indesit Company, 2012 yılı hedef ve planlarını Beldibi Rixos Sungate Hotel'de bayileriyle paylaştı. Hotpoint ve Indesit markalarıyla Türkiye'de faaliyet gösteren şirket, 2016 sonuna kadar pazarlama çalışmaları için 65 milyon euro yatırım yapacak ve mağaza sayısını iki katına çıkaracak. 2011'de 90 milyon euroluk yatırım yaparak ürün gamının yüzde 60'ını yenileyen Indesit Company, bu çalışmaların sonunda 350 yeni ürün geliştirdi. Şirket, Türkiye'de organik büyümeyi hedefliyor. Indesit Company Doğu Avrupa Ticari Operasyonlardan Sorumlu Direktörü Michele Casamassima, "2011'de Türkiye'nin yanı sıra Polonya, Ukrayna, Çek Cumhuriyeti, Slovakya, Macaristan, Romanya, Bulgaristan, Yunanistan, Baltık ve Balkan ülkelerinden oluşan Doğu Avrupa bölgesinde yüzde 8.2 büyüdük. Bu büyümenin 3'de 1'i Türkiye üzerinden oldu. Türkiye hızla büyüyen en önemli 2 pazardan birisi. Bu nedenle önümüzdeki dönemde Türkiye başta olmak üzere gelişmekte olan pazarlara daha da önem vereceğiz. Türkiye'de önümüzdeki 5 yılda büyüklüğümüzü iki katına çıkarmak istiyoruz" dedi.
ALİ FİLİZKAN

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.