Turkcell gelir rekoru kırdı

Turkcell, 2014 üçüncü çeyrek finansal ve operasyonel sonuçlarını açıkladı. Turkcell Grup gelirleri, bir önceki yılın aynı dönemine göre yüzde 6 oranında büyüyerek tarihinin en yüksek seviyesi olan 3 milyar 162 milyon TL'ye ulaştı. Bu büyümede yüzde 38 oranında artan mobil internet gelirinin ve yüzde 38.2 büyüyen Turkcell Superonline'nın katkısı etkili oldu. Grup AVFÖK (Amortisman-Vergi-Faiz Öncesi Kar), bir önceki yıla göre yüzde 3 artışla 1 milyar 50 milyon TL'ye ulaşarak rekor kırarken, net kar ise 755 milyon TL olarak gerçekleşti.
Operasyonel verimlilik ve pazardaki başarı açısından önemli bir gösterge olan VFÖK (Vergi-Faiz Öncesi Kar) ise bir önceki yıla göre yüzde 2.7 artışla 647 milyon TL oldu. Turkcell 2014'ün üçüncü çeyreğinde 97 bin abone kazandı. Faturalı abone sayısı ise bir önceki çeyreğe göre 295 bin arttı. Böylece, faturalı abonelerin toplam abone içindeki payı yüzde 42.6'ya yükseldi. Turkcell'in Türkiye'deki toplam abone sayısı ise 34.7 milyon oldu. Genel Müdür Süreyya Ciliv, "Önümüzde teknolojinin etkisiyle dönüşen yeni bir dünya var. Yeni dünyada, bir yanda mobil platformlar ve bulut üzerinde yükselen servis ve ürünler diğer yanda ise bu alanları etkin ve kesintisiz olarak buluşturan network altyapısı var. Başarının anahtarı ise, bu güçlü networkü kullanarak yeni teknolojileri işine uyarlamakta yatıyor" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.