Günde 160 kez dokunuyoruz

Google Türkiye Perakende ve Teknoloji Endüstri Direktörü Keteloğlu: "Arama trendi artık mobile kayıyor" Google Türkiye Perakende ve Teknoloji Endüstri Direktörü Mehmet Keteloğlu, arama trendinin artık mobile doğru kaydığını, bir tüketicinin günde 160 kez mobil cihazına dokunduğunu söyledi. Analytics Center tarafından düzenlenen, iş ve teknoloji dünyasının liderlerini buluşturan büyük veri konferansı smartcon'da konuşan Keteloğlu, arama trendinin artık mobile doğru kaydığını, bir tüketicinin günde 160 kez mobil cihazına dokunduğunu kaydetti.

Artık tüketicinin karar verdiği, istediği kanaldan arama yaptığı bir döneme geçildiğini anlatan Keteloğlu, bunun pazarlamacılar için çok önemli olduğunu ifade etti. Keteloğlu, Google olarak tüketicilerin internette gezdiği, aradığı şeylerin üzerinden bıraktığı izleri kullanarak, daha aramaya başlamadan farklı trendlerin tüketicinin önüne gitmesine yardımcı olduklarını anlattı. "Artık interaktivite var" diyen Keteloğlu, tüketicilerin bir arabanın rengini ya da o arabayı 360 derece döndürerek farklı açılardan bakarak seçimlerini daha bilinçli yapabildiğinin altını çizdi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.