Araplar zeytinyağını sevdi

Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitesi (ZZTK) Türkiye'nin zeytin ve zeytinyağı ihracatını artırmak için tanıtımlarını Amerika'dan sonra Suudi Arabistan'da sürdürdü. 15-17 Kasım tarihleri arasında Amerika Birleşik Devletleri'nin Chicago şehrinde düzenlenen Private Label Manufacturers Association Fuarı'na katılan ZZTK, 17-20 Kasım 2015 tarihleri arasında ise Suudi Arabistan'ın Cidde kentinde düzenlenen Foodex Saudi 2015 Fuarı'nda Türk zeytin ve zeytinyağının tanıtımını yaptı. Suudi Arabistan'ın gıda tüketiminin büyük bölümünü ithalat yoluyla karşıladığına işaret eden Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitesi Yönetim Kurulu Başkanı M. Kadri Gündeş, Türkiye'nin zeytinyağı ihracatında Suudi Arabistan'ın 9 milyon 423 bin dolarlık tutarla ikinci ülke konumunda olduğunu ifade etti. 
Tadım yaptırıldı
Suudi Arabistan, Cidde Kongre ve Fuar Merkezi'nde 9 bin 800 metrekare alanda gerçekleşen Foodex Saudi'ye 350'den fazla firmanın katıldığını anlatan Gündeş, "Fuarı 6 bin fazla kişi ziyaret etti. Ziyaretçilere Türk zeytin ve zeytinyağı tadımı yaptırıldı. Fuara 30 farklı ülkeden firmalar katılarak ürünlerini sergilerken Hindistan, Güney Kore ve İtalya fuara milli katılım düzenleyen ülkeler oldu. Önümüzdeki yıllarda Türkiye'nin zeytin ve zeytinyağı üretim rakamlarında yaşanacak artışa paralel olarak Suudi Arabistan'a ihracatımızda artış gösterecek" dedi.

X
Sitelerimizde reklam ve pazarlama faaliyetlerinin yürütülmesi amaçları ile çerezler kullanılmaktadır.

Bu çerezler, kullanıcıların tarayıcı ve cihazlarını tanımlayarak çalışır.

İnternet sitemizin düzgün çalışması, kişiselleştirilmiş reklam deneyimi, internet sitemizi optimize edebilmemiz, ziyaret tercihlerinizi hatırlayabilmemiz için veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız.

Bu çerezlere izin vermeniz halinde sizlere özel kişiselleştirilmiş reklamlar sunabilir, sayfalarımızda sizlere daha iyi reklam deneyimi yaşatabiliriz. Bunu yaparken amacımızın size daha iyi reklam bir deneyimi sunmak olduğunu ve sizlere en iyi içerikleri sunabilmek adına elimizden gelen çabayı gösterdiğimizi ve bu noktada, reklamların maliyetlerimizi karşılamak noktasında tek gelir kalemimiz olduğunu sizlere hatırlatmak isteriz.